وزیر راه و شهرسازی از اختلاف بالای قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار خبر داد و گفت: در کنار سرعت در ساخت طرح نهضت ملی مسکن، کیفیت ساخت، شبکه معابر، سرانه های عمومی و زیرساخت های عمومی مورد توجه دولت سیزدهم است.

به گزارش اخبار ساختمان، مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن استان قم در گفتگویی با اشاره به احداث ۷۱ هزار واحد نهضت ملی مسکونی در قم، گفت: طرح های بزرگی در حوزه مسکن سازی در این استان در حال اجراست.
وزیر راه و شهرسازی افزود: هم اینک در سایت های پرنیان، طایقان، قنوات و شهرهای اقماری استان قم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن آغاز شده است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و بازآفرینی ۶ هزار واحد فرسوده در استان قم، گفت: همچنین پنج هزار واحد به صورت خود مالکی و ۱۵ هزار قطعه زمین نیز به صورت یک طبقه حیاط دار برای ساخت انفرادی به متقاضیان واگذار شده است.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در کنار سرعت در ساخت طرح نهضت ملی مسکن، کیفیت ساخت، شبکه معابر، سرانه های عمومی و زیرساخت های عمومی مورد توجه دولت سیزدهم است.
بذرپاش با اشاره به تفاوت بالای قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار، تصریح کرد: ساخت مسکن در سطح کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد عبور کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *