‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش اخبار ساختمان، ‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت هزار و 256 واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.
این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه هزار و 748 واحد مسکن و سه هزار و 508 قطعه زمین است. 560 واحد مسکونی انبوه ساز، 200 واحد مسکن روستایی، یک هزار و 488 واحد خود مالک و یک هزار و 500 واحد بافت فرسوده است.
همچنین سه هزار و 508 قطعه زمین شامل 118 قطعه در طرح "کلید به کلید"، یک هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک هزار و 250 قطعه واگذاری انفرادی، 600 قطعه ایثارگران و 540 قطعه نیروهای مسلح است.
رئیس جمهور در این سفر از سایت 560 هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و علاوه بر افتتاح 17 کیلومتر از بزرگراه قم- کهک، عملیات اجرایی پروژه های راهداری این استان به ارزش 2 هزار و 400 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی 19 کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش 420 میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور در روز نخست دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.
تسنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *