طلق شیشه ای از کجا بخرم؟ اگر شما هم به دنبال خرید طلق های شیشه ای باکیفیت و قیمت مناسب هستید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش اخبار ساختمان، مجموعه پامنار، فروشگاه آقای پلکسی، لیزرکات، لیزر پلکس و فروشگاه پلکسی روژان 5 مرکز معروف و معتبر برای خرید انواع طلق های شیشه ای در ایران هستند. بنابراین در این مطلب در پاسخ به سوال طلق شیشه ای از کجا بخرم این مراکز را به ویژه مورد بحث قرار داده ایم و راه های ارتباطی با آنها را به شما معرفی کرده ایم.

طلق شیشه ای از کجا بخرم

طلق شیشه ای از کجا بخرم؟

طلق همان پلکسی Plexi می باشد که به آن شیشه پلاستیکی هم می گویند و در عصر امروز از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.شاید در اسم از آن با طلق شیشه ای یاد شود ولیکن پلکسی یا طلق شیشه ای نیز متفاوت از شیشه می باشد و جنسی پلاستیکی دارد و امروزه کاربرد فراوانی به جای شیشه دارد.

ازآنجاکه طلق‌های شیشه‌ای در حوزه‌های متنوعی کاربرد دارند، کاملاً طبیعی است که خریداران به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین مدل از آن‌ها باشند. اگر هدف شما نیز همین موضوع است، باید به سراغ پنج فروشگاه باسابقه و برتر در این رابطه بروید که عبارت‌اند از فروشگاه پامنار، فروشگاه لیزر کات، فروشگاه لیزر پلکس، فروشگاه آقای پلکسی و فروشگاه پلکسی روژان.

فروشگاه بزرگ پامنار

به سادگی می‌توان بیان کرد که اولویت اصلی تمامی کاربران حرفه‌ای، استفاده از خدمات فروشگاه پامنار است. این مجموعه با فراهم آوردن انواع گوناگونی از طلق‌ شیشه‌ای در هر ابعاد و اندازه‌ای که فکرش را بکنید، سعی دارد تا تجربه خرید بی‌نظیری را در اختیار شما قرار دهد. مجموعه پیشرو صنعت پامنار بیش از ده سال سابقه موفق در این بازار دارد و از همان ابتدا توانسته است با درک نیازهای مشتریان خود، محصولات گوناگونی را به آنان عرضه کند.

به نقل از سایت پامنار درباره کاربرد طلق های شیشه ای در صنعت:

کاربرد طلق در کار های دستی و ماکت سازی، سبب شده که این محصول مورد توجه افراد بسیاری که در این حرفه مشغول هستند قرار گیرد. از برترین مزایای طلق می‌توان به تنوع رنگ، تنوع جنس و تنوع کاربرد اشاره نمود. به عبارتی این محصول هنری را گاهی در عرصه ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار می‌دهند و تنها تفاوت آن ها نیز در ابعاد و جنس طلق خواهد بود. به این جهت که به صورت کامل بتوانید از ویژگی های طلق ها با خبر شوید تنها کافی‌ست بدانید که طلق، همان پلکسی ست که در انواع متعددی ارائه شده و به فروش میرسد

فروشگاه بزرگ پامنار محصولات دیگری همچون انواع ورق‌های پلی کربنات نیز دارد که خود یک ویژگی مثبت برای این مجموعه محسوب می‌شود. انتخاب کارشناسان باتجربه‌ای که در کلیه مراحل خرید همراه شما هستند و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند، یکی دیگر از ویژگی‌های مربوط به این فروشگاه برشمرده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این فروشگاه نام خود را بر اساس محله قدیمی پامنار انتخاب کرده است. به افرادی که می‌پرسند طلق شیشه ای از کجا بخرم؟ باید مجموعه پامنار را پیشنهاد کرد.

فروشگاه بزرگ پامنار

اطلاعات تماس

* شماره تماس: 02134881
* وب‌سایت: pamenar.ir
* آدرس: خیابان پامنار، روبروی مسجد شاه آبادی، مجتمع ولیعصر، طبقه 4، واحد 407

فروشگاه لیزر کات

دومین گزینه‌ای که قصد داریم به آن اشاره کنیم، مجموعه لیزر کات است. این فروشگاه نیز از جمله مواردی محسوب می‌شود که طیف قابل توجهی از انواع طلق‌های کریستالی شیشه‌ای را عرضه می‌کند. این طلق‌ها در رنگ‌های گوناگونی به تولید می‌رسند تا از آن‌ها به منظور زیباسازی فضای دکوراسیون و تولید محصولاتی همچون باکس‌های هدیه و موارد مشابه کمک گرفت.

فروشگاه لیزر کات

در این فروشگاه می‌توان طلق‌های شیشه‌ای دوغی کریستالی را نیز پیدا کرد که دارای ظاهر جذابی هستند. ابعاد این نوع طلق‌ها به ۱۲۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر می‌رسد، در حالی که ضخامت آنها برابر با ۱.۸ میلی‌متر است. فروشگاه لیزر کات بر اساس تعداد طلق‌های خریداری شده تخفیفات مشخصی را برایتان در نظر می‌گیرد تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما می‌توانید کاتالوگ‌های مخصوص این وب‌سایت را دانلود کنید تا بتوانید از بین طلق‌های شیشه‌ای مختلف، دقیقاً به سراغ گزینه‌ای بروید که به آن احتیاج دارید.

اطلاعات تماس

* شماره تماس: ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴
* وب‌سایت: lazercut.ir

فروشگاه لیزر پلکس

لیزر پلکس نیز جزو فروشگا‌ه‌هایی قرار می‌گیرد که دارای سابقه مناسبی در زمینه فروش انواع محصولات پلکسی و همچنین طلق‌های شیشه‌ای هستند، البته باید به این نکته اشاره کنیم که لیزر پلکس خود به تولید مواردی همچون انواع استندهای اداری رومیزی و دیواری و همچنین تابلوهای راهنمای طبقات و اتاق‌ها می‌پردازد. پس می‌توان گفت جواب دیگری برای سؤال طلق شیشه ای از کجا بخرم؟ فروشگاه لیزر پلکس است.

اطلاعات تماس

* شماره تماس: 02133357376
* وب‌سایت: laserplax.ir

فروشگاه آقای پلکسی

مستر پلکسی یا آقای پلکسی گزینه بعدی در فهرست ما محسوب می‌شود. به گفته وب‌سایت این فروشگاه، کلیه طلق‌های شیشه‌ای موجود در این مجموعه بارها مورد تست و بررسی قرار می‌گیرند و از کیفیت بالای آن‌ها اطمینان حاصل می‌شود. این بدان معناست که کاربران می‌توانند با خیال راحت نسبت به تهیه طلق‌های شیشه‌ای دلخواه خود اقدام کنند، بدون آنکه نگرانی خاصی از بابت آسیب‌دیدگی آن‌ها داشته باشند.

فروشگاه آقای پلکسی

مستر پلکسی درباره ویژگی های طلق های شیشه ای در سایتش اینگونه توضیح داده است:

طلق شیشه ای به عنوان بهترین جایگزین برای شیشه، اهمیت و کارایی فوق العاده مهمی در تمام صنایع پیدا کرده است. با وجود طلق‌های شفاف و محکم، نیازی به استفاده از شیشه در تمام زمینه‌ها احساس نمی‌شود. کاملا منطقی است که از یک طلق پلاستیکی مقاوم‌تر، سبک‌تر و امن‌تر از شیشه که سطحی شفاف همانند شیشه دارد، به جای آن استفاده شود.

ابعاد استاندارد طلق‌های شیشه‌ای موجود در این فروشگاه به ۱۲۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر نیز می‌رسد. علاوه بر این، در زمان انتخاب محصولات مدنظر خود می‌توانید میزان ضخامت طلق موردنیازتان را تعیین کنید تا دقیقاً همان مدل به شما ارائه شود. فروشگاه آقای پلکسی دارای پشتیبانی پس از فروش است تا در صورت عدم رضایت، قادر باشید هزینه پرداخت شده را پس بگیرید. طلق شیشه ای از کجا بخرم؟ فروشگاه آقای پلکسی پاسخی برای این پرسش است.

اطلاعات تماس

* شماره تماس: 02136612145
* وب‌سایت: mrplexi.ir
* آدرس: خیابان پامنار، مجتمع ولیعصر، طبقه اول،‌ پلاک 103

فروشگاه پلکسی روژان

آخرین فروشگاهی که قصد داریم از آن یاد کنیم، روژان نام دارد. این مجموعه از سال ۱۳۸۲ تاکنون به صورت بی‌وقفه در حال فروش انواع طلق‌های شیشه‌ای است. فروشگاه پلکسی روژان با فراهم کردن امکاناتی همچون پرداخت آنلاین امن و ضمانت بازگشت کالا تا هفت روز، انتخاب خوبی برای کاربران محسوب می‌شود. نکته دیگری که در رابطه با این فروشگاه باید به آن اشاره کرد، تنوع قابل قبول طلق‌های کریستالی موجود در آن است. تقریباً هر نوع طلقی که مدنظر داشته باشید را می‌توان در این فروشگاه مجرب پیدا کرد.

فروشگاه پلکسی روژان

اطلاعات تماس

* شماره تماس: 02133904275
* وب‌سایت: pelaxi1397.ir
* آدرس: پامنار، روبروی پاساژ کرمانشاهی، پ 304

سخن پایانی

امروزه استفاده از طلق‌های شیشه‌ای به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. همین امر موجب شده تا فروشندگان مختلفی در سراسر کشور نسبت به ارائه این دسته از محصولات اقدام کنند تا بتوانند به نیازهای بازار پاسخ دهند. در پاسخ سؤال طلق شیشه ای از کجا بخرم، در بین کلیه گزینه‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، فروشگاه پامنار قطعاً باید گزینه نخست شما باشد. این مجموعه برتر توانسته است با به‌کارگیری یک تیم فروش گسترده و بهره‌گیری از بهترین محصولات، تمامی مشتریان خود را رضایت‌مند نگه دارد؛ به همین دلیل است که تمامی کاربران حرفه‌ای به سراغ همین مجموعه می‌روند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *