سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از شهر جدید پرند ضمن بازدید از پروژه ها و نشست با پیمانکاران تاکید کرد: پیمانکاران موظف اند تا بازدید بعدی طبق برنامه زمانبندی نسبت به رفع عقب ماندگی های موجود اقدام کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیأت همراه ضمن بازدید از پروژه های روبنایی و طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند در جلسه ای با مدیران محلی به بررسی مشکلات و موانع موجود پرداختند.
ملکی در این بازدید با تأکید بر اینکه تلاش داریم تا پروژه های قابل افتتاح هرچه سریعتر با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان به بهره برداری برسد گفت: رفع موانع و مشکلات پروژه های خدماتی، پروژه های مسکونی حمایتی و بررسی آخرین وضعیت عملکردی شرکت عمران پرند از اهم اهداف این بازدید سرزده به شمار می رود.
وی در ادامه با تأکید بر در این شهر بیان کرد: تمامی پیمانکاران موظف اند تا بازدید بعدی طبق برنامه زمانبندی نسبت به رفع عقب ماندگی های موجود اقدام کنند.
ملکی همچنین در جلسه با شهردار شهر جدید پرند نیز به مواردی اعم از تسریع در صدور پروانه های ساخت نهضت ملی مسکن، بررسی فنی به منظور تسهیل در تحویل دیگر فازهای تکمیل شده شهر جدید پرند به شهرداری، خدمات رسانی شهری مناسب شهرداری به شهروندان و ایجاد امکان حمل نقل درون شهری اشاره و به بررسی موانع پرداخت.
در این روز پروژه های ۱۰۰۳۲ واحدی شهرک هنر در ۱۴۵ هکتاری ورودی شهر، پروژه بنیاد شهید و ایثارگران، پروژه ۱۴۴۰ واحدی جنوب فاز ۳ و پروژه کلانتری ۱۹ مورد بازدید قرار گرفتند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *