چیلر یکی از مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تهویه ‌مطبوع و سرمایش محیط است. از این دستگاه در فضاهای صنعتی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، سازمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شود.

به گزارش اخبار ساختمان، چیلر یکی از مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تهویه ‌مطبوع و سرمایش محیط است. از این دستگاه در فضاهای صنعتی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، سازمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شود. برندهای مختلفی در زمینه تولید چیلر فعالیت می‌کنند و کیفیت محصولات هر برند روی قدرت تهویه، راندمان و کارایی، مصرف انرژی و قیمت دستگاه تأثیر دارد. اگر می‌خواهید چیلری را خریداری کنید که با تکنولوژی پیشرفته تولید شده و کیفیت و کارایی بالایی داشته ‌باشد، باید بهترین تولیدکنندگان چیلر در ایران را بشناسید.

آیا این تولیدکنندگان را می‌شناسید؟ بهترین تولید کنندگان چیلر در ایران چه ویژگی‌هایی دارند؟ محصولات کدام برند کیفیت و راندمان بالاتری دارند؟ برای پاسخ به این سوال‌ها و سوالات مشابه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین تولیدکنندگان چیلر و محصولات برودتی

ویژگی‌های بهترین تولیدکنندگان چیلر و محصولات برودتی

برندهایی که چیلرهای باکیفیت و قدرتمند تولید می‌کنند، در چند ویژگی با هم مشترک هستند:

مجهز بودن به تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید محصولات

اولین ویژگی تولیدکنندگان برتر بازار، استفاده از تکنولوژی‌های رو دنیا برای تولید چیلر است. چیلری که با فناوری به‌روز تولید می‌شود، علاوه بر کیفیت بالای تولید، راندمان کاری و قدرت خنک‌کنندگی بیشتری هم دارد. این نوع چیلر به‌ دلیل عملکرد باکیفیت و کارآمد، برای سال‌های طولانی نیاز به سرویس و تعمیرات نخواهد داشت.

در مورد انتخاب چیلر برای مصارف صنعتی، این موضوع بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند. چون معمولاً فشار کاری روی چیلرهای صنعتی خیلی بالاتر از چیلرهای با مصارف ساختمانی است و مهم است که قدرت و راندمان عملکرد بهتری داشته ‌باشند.

استفاده از تجهیزات و قطعات باکیفیت و درجه ‌یک و اورجینال برای چیلرها

ویژگی بعدی برترین تولید کنندگان چیلر در ایران، استفاده از تجهیزات و قطعات باکیفیت برای ساخت چیلر است. همان طور که می‌دانید، چیلر قطعات مختلفی دارد، از جمله کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، ژنراتور، مبدل حرارتی، تابلو برق و پمپ. علاوه بر این تجهیزات اصلی، یک سری تجهیزات مکمل مانند هواساز هم دارد. کیفیت و کارایی این تجهیزات مستقیماً روی راندمان کاری چیلر تأثیر دارد.

به همین دلیل برندهای مطرح، همگی از قطعات و تجهیزات درجه یک و باکیفیت و اورجینال استفاده می‌کنند. وقتی مجموع این تجهیزات باکیفیت در کنار هم قرار می‌گیرند، چیلر در عین خنک‌کنندگی، گردش هوای بهتر، کاهش مصرف انرژی و راندمان کاری بالاتری را هم ارائه می‌کند. این ویژگی را شما نمی‌توانید در محصولات ارزان قیمت یا رده پایین بازار ایران پیدا کنید.

تولید کنندگان چیلر در ایران

تولید دستگاه‌های استاندارد با راندمان کاری بالا

موضوع دیگری که درباره تولیدکنندگان مطرح بازار وجود دارد، تولید چیلرها بر اساس استانداردهای بین‌المللی است. همان طور که احتمالاً می‌دانید، موضوع راندمان کاری یا نسبت میزان مصرف انرژی به قدرت خنک کنندگی چیلر یکی از فاکتورهای مهم برای خرید چیلر است و مستقیماً به استاندارد تولید دستگاه مربوط می‌شود. تولیدات شرکت‌هایی که محصولات خود را منطبق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کنند، راندمان کاری بالاتری دارند.

داشتن امکاناتی مانند سیستم کنترل هوشمند PLC، اتصال به سیستم‌های هوشمند ساختمان، استفاده از مبردهای سازگار با محیط ‌زیست و سیستم‌های حفاظتی جلوگیری از یخ زدگی اواپراتور هم در چارچوب این استانداردهای قرار می‌گیرند. در مجموع شرکت‌های ایرانی که چیلرهای باکیفیت تولید می‌کنند، سعی می‌کنند کلیه امکاناتی که به ارتقا استاندارد و راندمان دستگاه کمک می‌کند، در ساخت دستگاه به کار بگیرند.

تولید چیلر در مدل‌های متنوع

تولیدکنندگان تخصصی چیلر در ایران معمولاً سبد محصول کاملی هم دارند. از چیلرهای جذبی گرفته تا انواع چیلرهای تراکمی آب ‌خنک و هوا خنک را در ظرفیت‌های متنوع می‌توانید به این شرکت‌ها سفارش دهید. در سطح تخصصی‌تر، این شرکت‌ها هر چیلر را متناسب با محل نصب آن طراحی و تولید می‌کنند، به‌ عنوان مثال چیلرهای ساختمان، چیلرهای صنعتی، چیلرهای روتاری، چیلرهای سانتریفیوژ و سایر مدل‌ها.

ارائه خدمات پس از فروش

ویژگی بعدی تولید کنندگان چیلر در ایران، ارائه خدمات پس از فروش و خدمات سرویس و تعمیرات است. به هر حال همراه با خرید چیلر، ما به خدمات مختلفی مانند نصب و راه اندازی دستگاه، سرویس‌های سالانه چیلر و تعویض یا تعمیر قطعات نیاز پیدا خواهیم کرد. بنابراین مهم است که شرکت تولیدکننده چیلر، این خدمات را پوشش دهد. ارائه گارانتی این اطمینان‌ خاطر را به خریدار می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی برای دستگاه، شرکت تولیدکننده آن را حل خواهد کرد.

آبگین تهویه، بهترین تولیدکننده چیلر در ایران

آبگین تهویه، بهترین تولیدکننده چیلر در ایران

با توجه به ویژگی‌هایی که در بخش قبلی برای بهترین تولیدکنندگان چیلر در ایران مطرح کردیم، می‌خواهیم شرکت آبگین تهویه را به شما معرفی کنیم. آبگین تهویه جزو تولیدکنندگان تخصصی چیلرهای صنعتی و ساختمانی، پکیج یونیت، انواع هواساز، فنکویل, سردخانه و محصولات برودتی در ایران است. این شرکت محصولات خود را با فن‌آوری‌ها و استانداردهای روز صنعت تبرید و تهویه و با به‌روزترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات و قطعات تولید می‌کند.

آبگین تهویه برای تولید چیلرهای صنعتی و ساختمانی و کلیه محصولات خود از قطعات آمریکایی و اروپایی اورجینال و درجه یک استفاده می‌کند. ارائه گارانتی بدون قید و شرط از 1 تا 3 سال و پشتیبانی 24 ساعته تیم فنی از دیگر مزایای این مجموعه است. اگر محصولی داخلی با کیفیت تولیدات اروپایی و قیمت مقرون به‌صرفه می‌خواهید، چیلرهای آبگین تهویه بهترین انتخاب است. پیشنهاد می‌کنیم برای سفارش انواع چیلرهای این برند معتبر ایرانی به نشانی abgintahvieh.com مراجعه کنید یا با شماره 37852027-026 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *