خرید سنگ های ساختمانی از کارخانه به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش سنگ ساختمانی است. تلفن تماس این مجموعه 09130000627 و شما بهترین سنگ های ساختمانی را به صورت نقد و اقساط از کارخانه می توانید خریداری نمایید.

به گزارش اخبار ساختمان، تنوع بی‌نظیر سنگ نما، در اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ های ساختمانی موجب شده تا این کارخانه در سال‌های اخیر به یکی از بهترین و مشهورترین کارخانه‌های موجود در سطح کشور تبدیل شود. سنگ طبیعی یکی از محبوب‌ترین مصالح ساختمانی است که با وجود ورود محصولات متنوع و جدیدتر در عرصه صنعت ساخت‌و‌ساز، همچنان در صدر لیست خرید محصولات ساختمانی قرار گرفته است. در میان سنگ‌های طبیعی، سنگ نما طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده و در نتیجه فروش آن‌ها نیز نسبتا بالاست.

اگرچه در حال حاضر سنگ تراورتن در مقایسه با سایر سنگ‌های ساختمانی کاربرد بسیار بیشتری در پوشش نمای ساختمان دارد، اما استفاده از سنگ‌های دیگر نیز همچنان توجه بسیاری از سازندگان ساختمانی و طراحان دکوراسیون را به خود جلب می‌نماید. هرچند در حالت کلی کاربرد اصلی سنگ‌ها در قسمت‌هایی مثل دیوار و کف و پله ساختمان‌ است، اما استفاده از آن‌ها به عنوان نمای بنا نیز نه تنها منعی ندارد، بلکه در برخی از مواقع ظاهری متفاوت از ساختمان را نیز به نمایش می‌گذارد.

خرید سنگ های ساختمانی

معرفی محبوب‌ترین سبک‌های معماری نمای ساختمان

سبک نمای کلاسیک

نمای کلاسیک یکی از سبک‌های معماری است که پیشینه‌ آن به هزاران سال پیش بازمی‌گردد. در واقع این سبک برگرفته از طراحی معماری در یونان و رم باستان است. معماری کلاسیک که به سبکی نسبتا شلوغ با المان‌های مختلف نیز شهرت دارد، حس متانت و بزرگواری را در بیننده ایجاد می‌کند.

سبک نمای مدرن

در این مدل از معماری، می‌توان از مصالح مختلف از جمله سنگ، چوب، بتن، شیشه و… استفاده کرد. به علاوه از خطوط عمودی و افقی زاویه‌دار به صورت ۹۰ درجه‌ای نیز در آن استفاده می‌شود. از مهم‌ترین مزایای این سبک می‌توان به سادگی در عین زیبا بودن، سهولت در اجرای نما و دوام طولانی آن اشاره کرد.

سبک نمای مینیمال

این سبک که سال‌های زیادی از ورود آن به عرصه معماری نمی‌گذرد، بسیار ساده و بی‌آلایش است. در این سبک اصولا بیش از دو متریال به کار گرفته نمی‌شود و رنگ‌های مورد استفاده در آن نیز معمولا سفید و خنثی هستند.

سبک نمای نئوکلاسیک(ترکیبی)

این مدل که تلفیقی از دو سبک معماری کلاسیک و مدرن است، مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمانی قرار گرفته است. سبک نئوکلاسیک در عین شکوه و عظمت، القا کننده حس آرامش نیز خواهد بود.

خرید سنگ نمای رومی از کارخانه

معرفی سنگ اصفهان؛ مرکز معتبر تولید و فروش سنگ‌های نمای با کیفیت

در حال حاضر مجموعه اصفهان سنگ نه تنها در استان اصفهان بلکه در کل کشور به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان سنگ‌های ساختمانی به شمار می‌رود، که قادر است کلکسیونی وسیع از سنگ‌های طبیعی ساختمانی از جمله انواع سنگ تراورتن شامل:

سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن ابیانه

سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن طرق

سنگ تراورتن دلاوری

بهترین سنگ های پله و کف و انواع سنگ مشکی و را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اصفهان سنگ دارنده چندین مونو پل و معدن سنگ انحصاری میباشد و این امکان را فراهم کرده که شما خرید آنلاین سنگ را مستقیم از کارخانه انجام دهید.

مزایای استفاده از سنگ طبیعی در نما

مزایای استفاده از سنگ نمای طبیعی در ساختمان سازی

زیبایی منحصربه‌فرد

از میان مهم‌ترین مزایای استفاده از سنگ طبیعی برای نمای ساختمان، می‌توان به زیبایی خارق‌العاده‌ و یادآوری حس آرامش طبیعت در آن اشاره کرد.

تنوع در طرح و رنگ

سنگ‌های طبیعی تنوع بسیار بالایی داشته و همین امر موجب تنوع زیاد در طرح و رنگ آن‌ها نیز شده است. طیف رنگی این مصالح پرطرفدار از تیره تا روشن کاملا متغیر بوده و می‌تواند سلیقه‌های مختلف را جذب خود نماید.
دوام ‌و طول عمر بالا
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سنگ طبیعی در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی طول عمر و دوام بالای آن است.
استحکام و مقاومت بالا
سنگ طبیعی برآمده از دل طبیعت و معادن است، در نتیجه می‌تواند در برابر عوامل محیطی گوناگون از جمله برف، باران، نور خورشید، ضربه، فشار و سایش مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.
هماهنگی با محیط زیست
سنگ‌های طبیعی همان‌طور که از طبیعت به دست می‌آیند، تطابق بالایی با محیط زیست داشته و در همان طبیعت نیز قابل تجزیه هستند.

خرید سنگ نما از کارخانه

نکات مهم در انتخاب سنگ نمای مناسب؛ چرا اصفهان سنگ بهترین گزینه است؟

از آن‌جایی که سنگ نما دائما در معرض انواع حوادث طبیعی و غیر طبیعی قرار دارد، انتخاب صحیح سنگ از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در نتیجه عدم توجه کافی به این قضیه می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به همراه دارد. به عنوان مثال در نظر گرفتن شرایط اقلیمی منطقه‌ای که ساختمان در آن قرار گرفته است، تعیین سبک معماری، انتخاب نوع، رنگ، ابعاد و ضخامت سنگ و توجه به بودجه مورد نظر برای خرید سنگ همگی از مواردی هستند که در هنگام انتخاب و خرید سنگ نمای ساختمان، اهمیت به‌سزایی دارند.

اما این مورد که چرا اصفهان سنگ می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب و خرید سنگ نمای ساختمان باشد به این دلیل است که این مرکز، علاوه بر تولید و فروش انواع سنگ‌های مناسب برای نمای ساختمان با کیفیت‌ها و قیمت‌های گوناگون، کارشناسانی مجرب و کارآزموده را در اختیار دارد که با پشتیبانی همه ساعته می‌توانند شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری نمایند. در نتیجه خریداران از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند با کمک متخصصان مجموعه اصفهان سنگ، خرید خود را به دو صورت حضوری یا آنلاین انجام داده و محصول مورد نظر خود در محل تعیین‌شده تحویل بگیرند.
چگونه با اصفهان سنگ‌ نمایی منحصربه‌فرد برای ساختمان خود ایجاد کنیم؟
تنوع بی‌نظیر سنگ نما اصفهان سنگ موجب شده تا این مجموعه در مرکز توجه بسیاری از خرده‌فروشی‌های موجود و خریداران مختلف از نقاط مختلف کشور قرار گیرد. در اختیار داشتن سنگ‌های طبیعی متنوع با بهترین کیفیت باعث می‌شود تا خریداران بتوانند بهترین نوع سنگ را با توجه به شرایط اقلیمی منطقه‌ای که ساختمان در آن‌جا واقع شده است، سبک معماری مدنظر، نوع کاربری سنگ و مواردی از این قبیل به راحتی و بدون کمترین زحمت انتخاب و خریداری نمایند.

در واقع در صورتی که خریداران این مجموعه اطلاعات چندانی در حوزه سنگ و ساختمان‌سازی نداشته باشند، هیچ جای نگرانی نخواهد بود زیرا مشاوران این مرکز به کمک آن‌ها شتافته و موجب می‌شوند تا آن‌ها بتوانند بهترین نوع سنگ را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کرده و با کاربرد آن در پوشش نمای ساختمان‌ خود، ظاهری بسیار جذاب و منحصربه‌فرد را در معرض نمایش قرار دهند.

خرید سنگ نمای ساختمان

تنوع در جنس و رنگ؛ از تراورتن تا مرمر، انتخابی برای هر سلیقه

تنوع بی‌نظیر سنگ نما اصفهان سنگ و ویژگی‌های دیگری از جمله تجربه 20 ساله، در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات برای فرآوری و…، این مجموعه را در لیست بهترین و معتبرترین مراکز خرید سنگ طبیعی کشور قرار داده است. در حال حاضر کارخانه اصفهان سنگ به دلایل بیان شده توانسته است نظر بسیاری از صاحبان معادن سنگ را معطوف خود نموده و انواع مختلف سنگ‌های طبیعی مانند سنگ مرمر، گرانیت، مرمریت، تراورتن، چینی و… در طرح و رنگ‌های متنوع را مورد فرآوری و دسته‌بندی قرار دهد. برای ارتباط با اصفهان سنگ کافیست با شماره های 09130000627-03191010627 تماس بگیرید.

خرید سنگ های ساختمانی از اصفهان سنگ، کاری هوشمندانه است به این جهت که شما بهترین سنگها را بابهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از کارخانه خریداری خواهید کرد. ارسال فوری و تضمین کیفیت و قیمت و امکان خرید اقساطی سنگ از دیگر مزایای خرید سنگ از مرجع خرید سنگ های ساختمانی اصفهان سنگ است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *