راهنمای خرید پرده کرکره آشپزخانه و معرفی مدل جدید و مقایسه اون با مدلهای قدیمی پرده کرکره آشپزخانه +معرفی مرکز فروش معتبر

به گزارش اخبار ساختمان، پرده کرکره آشپزخانه یکی از مدلهای مرسوم و پر طرفدار پرده برای آشپزخانه هست. توی این مطلب شما رو با یک مدل جدید از پرده کرکره آشپزخانه آشنا میکنیم که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و مزایای زیادی نسبت به مدلهای قبلی داره. در پایان هم یک مرکز معتبر فروش این پرده رو بهتون معرفی میکنیم که میتونین با خیال راحت از اونجا خریدتون رو انجام بدین.

کرکره آشپزخانه

کرکره آشپزخانه

برای انتخاب پرده آشپزخانه، از قدیم هم نوعی از پرده رو انتخاب میکردن که به راحتی قابل باز و بسته کردن باشه و بتونن خیلی راحت اون رو به بالا جمع کنن. این قضیه بخاطر این بوده که چون توی آشپزخانه پخت و پز انجام میشه و به احتمال زیاد در طول روز نیاز هست که پنجره آشپزخانه برای تهویه باز و بسته بشه. پس نیاز هست که دسترسی به پنجره راحت باشه و پرده نباید مزاحمتی برای این قضیه ایجاد کنه. علاوه بر این پنجره آشپزخانه مهمترین کانال ورودی هوا برای تهویه خونه به حساب میاد و معمولا هوای تازه از این طریق وارد خونه میشه.

به همین دلیل معمولا پرده کرکره برای آشپزخانه تهیه میکردن که سریع بتونن پرده رو باز و بسته کنن و پرده مزاحمتی برای دسترسی به پنجره نباشه. از ویژگی های اصلی پرده کرکره آشپزخانه میشه به امکان سایه روشن شدن و تنظیم نور ورودی به آشپزخانه و استفاده و نصب راحت هم اشاره کرد که موقع انتخاب باید مد نظر داشت.

معایب پرده کرکره های قدیمی

معایب پرده کرکره های قدیمی

پرده کرکره فلزی از قدیم به عنوان پرده آشپزخانه بسیار مناسب بوده. این پرده از تیغه های فلزی با پهنای مختلف تشکیل شده که توسط یک سیستم نخ کشی بالا و پایین میره و علاوه بر این میشه با استفاده از ولوم مخصوص پرده کرکره اون رو سایه و روشن کرد. ولی پرده کرکره در کنار مزایایی که داره، معایب و مشکلاتی هم داره که استفاده از اون رو در آشپزخانه سخت میکنه.

پنجره آشپزخانه پر استفاده ترین پنجره خونه هست و به دفعات در طول روز ممکنه باز و بسته بشه و به همین دلیل پرده در معرض آسیب بیشتری قرار داره. پرده کرکره فلزی بخاطر داشتن تیغه های فلزی مجزا از هم و احتمال خم شدن این تیغه ها و دفرم شدن اونها اصلا برای استفاده در آشپزخانه مناسب نیست و نرخ خرابی بسیار زیادی داره. احتمالا شما هم دیده باشین پرده کرکره هایی که یک یا چندتا از تیغه های اون خم شدن و ظاهر پرده رو به شدت خراب کردن.

از طرف دیگه چون در آشپزخانه پخت و پز انجام میشه و این محیط معمولا پر از بخار روغن و آب و چربی هست؛ پرده کرکره آشپزخانه مدام در معرض کثیف شدن هست. کرکره های فلزی خاصیت استاتیک دارن و گرد و غبار چربی جذب پرده میشه و خیلی زود کثیف میشه و نیاز به شستشو پیدا میکنه که شستشوی بسیار سختی هم داره. چون باید تک تک تیغه ها با دقت چربی زدایی و شسته بشه و این اصلا راحتی نیست.

پرده کرکره آشپزخانه جدید

پرده کرکره آشپزخانه جدید

مدل جدید پرده کرکره آشپزخانه که توی این مطلب بهتون معرفی میکنیم این مشکلات رو نداره و به مراتب بهتر از پرده های قدیمی هست. این مدل جدید به اسم پرده پلیسه هست. جنس اون پارچه ای هست و از پارچه های پلی استر مخصوصی در کارخانه و بر اساس ابعاد و اندازه های پنجره شما ساخته میشه. پارچه های مخصوص این پرده آنتی استاتیک هستن و جاذب گرد و غبار و چربی نیستن. در نتیجه نیاز بسیار کمتری به شستشو دارن و در صورت نیاز به شستشو هم این کار به راحتی در منزل انجام میشه. این پرده ها استفاده راحتی دارن و خرابی اونها هم بسیار کمتر از پرده های قدیمی هست.

این پرده تنوع بسیار خوبی از انواع رنگ ها و مدلهای پارچه داره. بعضی مدلهای اون با بافت های کاملا پوشیده و بعضی دیگه مقداری باز تر هستن که نور بیشتری وارد فضا میکنن و دید محوی نسبت به بیرون دارن. بعضی از مدلها هم تور هستن و برای جذب حداکثر نور به داخل آشپزخانه انتخاب خوبی هستن. درواقع موقع انتخاب پرده دست شما از لحاظ انتخاب رنگ و تراکم بافت پارچه تا حدود زیادی بازه و میتونین با کمک مشاوره بهترین مدل رو انتخاب کنین. حواستون باشه این پرده رو از محل معتبری خریداری کنین که نسبت به کیفیت و کارشون اعتماد دارین. در پایان این مطلب ما بهتون وب سایت معتبری رو معرفی میکنیم که بتونین با خیال راحت ازشون خرید کنین.

خرید پرده کرکره آشپزخانه

خرید پرده کرکره آشپزخانه

برای خرید پرده بهتون پیشنهاد میدیم تا وب سایت پرده پررنگ رو حتما ببینین و خریدتون رو از اونجا انجام بدین. این مجموعه سالهاست در زمینه انواع پرده های مدرن فعالیت داره و تنوع بسیار خوبی از مدلهای مختلف پرده کرکره آشپزخانه دارن. کیفیت کارهاشون درجه یکه و روی کارهاشون ۱۸ماه ضمانت دارن. قبل از خرید بهتون مشاوره کامل میدن تا بتونین بهترین خرید رو داشته باشین و اگه تهران هم ساکن باشین مشاوره حضوری در منزل هم دارن. یعنی کاتالوگ ها رو به منزلتون میارن تا بتونین راحت تر رنگ و مدل پرده رو با سایر لوازم و مبلمان ست کنین. همونجا هم بسته به اندازه ها و مدل انتخابی قیمت ساخت و نصب پرده رو بهتون اعلام میکنن. بهتون پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره شون استفاده کنین.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *