رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران گفت: ظرفیت های اتاق در پیگیری مسائل اعضا و همچنین تعامل با بخش های مختلف دولت و نیز قرار گرفتن در شبکه تشکل های اقتصادی، از جمله دلایلی بود که انجمن را به الحاق به اتاق ایران ترغیب کرد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران، پیرو اخذ موافقت اصولی شماره ۱۲۴۸/۱۴/ص مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به اتاق مذکور الحاق شد.
مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
در این مجمع که نمایندگان محترم اتاق ایران و وزارت کار نیز حضور داشتند، پس از توضیحات آقای دکتر مهدی بستانچی؛ ریاست هیات مدیره انجمن در خصوص ضرورت تجمیع فعالیت های تشکلی در ذیل اتاق با توجه به قانون بهبود مستمر کسب و کار، گفت: اتاق های بازرگانی مرجع جلب مشارکت بخش خصوصی در قالب تشکل های اقتصادی ذیل کدهای ISIC بوده و طی سالیان طولانی، ساختار منسجمی از تشکل های اقتصادی در رشته فعالیت های مختلف در اتاق شکل گرفته است.
وی ادامه داد: ظرفیت های اتاق در پیگیری مسائل اعضا و همچنین تعامل با بخش های مختلف دولت و نیز قرار گرفتن در شبکه تشکل های اقتصادی، از جمله دلایلی بود که انجمن را به الحاق به اتاق ایران ترغیب کرد.
وی فرآیندهای اجرایی منتهی به الحاق را تشریح کرد و پس از آن نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران رسمیت جلسه را اعلام کرد و سپس هیات رئیسه مجمع به شرح زیر تشکیل شد:
آقایان مهدی بستانچی؛ رئیس مجمع – علی آرین‌پور؛ ناظر اول – حیدرعلی خباز یزدی‌ها؛ ناظر دوم – حسن خانی؛ ناظر سوم – شراره کامرانی؛ منشی مجمع
سپس مجمع وارد دستور شد و توضیحاتی در خصوص اساسنامه تیپ اتاق ارائه و مباحثی در خصوص تعریف اعضا و مستندات لازم در خصوص پذیرش عضویت و همچنین امکان پذیرش کمک ها و هدایای خارجی در جهت توسعه صنعت تهویه مطبوع مطرح و تصمیمات مقتضی جهت درج در اساسنامه اخذ شد.
همچنین بندی در خصوص عضویت انجمن در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به اساسنامه وزارت کار افزوده شد.
پس از اتمام دستور مجمع، جلسه همفکری اعضا در خصوص شرکت در نمایشگاه تاسیسات ۱۴۰۳ برگزار و مقرر شد انجمن به تلاش برای توافق با مجری نمایشگاه ادامه دهد و در صورت عدم پذیرش شرایط مشارکت جمعی اعضای انجمن در نمایشگاه مذکور، اعضا به صورت جمعی از شرکت در نمایشگاه انصراف دهند.
در ادامه جلسه خانم دکتر شراره کامرانی؛ دبیرکل انجمن ضمن تشکر از همراهی اعضا در برنامه ها و اهداف انجمن، همیاری اعضا در عبور از مشکلات مالی سال گذشته را نمود بارزی از روح جمعی و انسجام صنفی در بین اعضای تشکل دانست و ادامه داد: با توجه به هدفگذاری های هیات مدیره در خصوص تقویت برندینگ انجمن و صنعت تهویه مطبوع و تقویت جایگاه صنعت و صنف تهویه مطبوع از طریق تعریف و ترویج مقولات فرهنگی در بطن جامعه و نیز در بین سازمان ها و مسئولان متولی، در سال گذشته طرح درج روز تاسیس انجمن (۱۵ اردیبهشت) را به عنوان «روز ملی صنعت تهویه مطبوع» در تقویم مشاغل و صنوف پیشنهاد و پیگیری کردیم که خوشبختانه پس از پیگیری های فراوان، این طرح به نتیجه مثبت منتهی شد.
وی توضیح داد: بر اساس مصوبه هیات مدیره مقرر است تمبر یادبود این رویداد طراحی و همزمان با برگزاری مراسم تجلیل از فعالان صنعت تهویه مطبوع در پاییز امسال، رونمایی و از سال آینده روز ملی صنعت تهویه مطبوع به عنوان یک رویداد ملی با رویکرد بین‌المللی برگزار گردد.
شایان ذکر است آگهی فراخوان مجمع مذکور در روزنامه اطلاعات مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ منتشر شده بود و تعداد ۲۷ نفر از نمایندگان شرکت های عضو انجمن در مجمع حضور داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *