در این مقاله قصد داریم یک راهنمایی جامع درباره خرید درب ورودی ساختمان و پارکینگ داشته باشیم،تا انتهای این مقاله با همراه باشید تا با طور کامل و اصولی با درب فلزی آشنا شوید تا یک خرید مطمئن داشته باشید.

به گزارش اخبار ساختمان، این مقاله را با یک سوال جذاب شروع می کنیم،چه چیزی اول از همه باعث میشود جذب یک ساختمان بشوید و توجه شمارا به خود جلب می کند؟

احتمالا اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند طرح نمای آن ساختمان از دور باشد، اما اولین چیزی که شما از نزدیک آن را تماشا می کنید که کیفیت و زیبایی آن میتواند،ارزش آن ساختمان را برای شما چندبرابر کند، قطعا درب ورودی و پارکینگ آن و هارمونی آن با نمای ساختمان میباشد.مثال بارز "سالی که نکوست از بهارش پیداست میتواند به خوبی بیانگر این موضوع باشد.

در نتیجه انتخاب یک درب مناسب و لاکچری و مدرن برای درب ورودی و پارکینگ ساختمانتان میتواند به راحتی ارزش ساختمان شما را برای بینندگان به مقدار قابل توجه ای بالا ببرد..

بهترین و پرطرفدارترین نوع درب قطعا درب فلزی میباشد این نوع درب در کناراستحکام بالایی که دارد از طرح های مختلفی برخودار است و بالاترین امنیت را نسبت به سایر درب ها دارد.

در این مقاله قصد داریم یک راهنمایی جامع درباره خرید درب ورودی ساختمان و پارکینگ داشته باشیم،تا انتهای این مقاله با همراه باشید تا با طور کامل و اصولی با درب فلزی آشنا شوید تا یک خرید مطمئن داشته باشید.

انواع درب های فلزی را بر اساس نوع کارکرد ساختمان طراحی و تولید می شود که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

انواع درب فلزی ؛ برای هر سبک و سلیقه

درب ورودی ساختمان

درب ورودی ساختمان را می‌توان با طرح و مدل های مختلف و ابعاد متفاوت طراحی نمود و همچنین نوع بازشو درب نیز میتواند متفاوت باشد.

درب پارکینگ:

این درب جهت ورود ماشین به محل پارکینگ ساختمان است. فضای عرضی درب‌های پارکینگ در ایران باید بیشتر از ۲۲۰ سانتیمتر باشد تا کم هرنوع ماشینی قابلیت عبور از این فضا رو داشته باشند..

بهترین متریال برای ساخت درب‌های پارکینگ، فلز ( آهن ) می‌باشد،چون مقدار فشار و تنش‌های وارده به درب های ماشین رو نسبت به درب‌های نفررو به دلیل میزان عرض و نوع وسیله متقابلا باید متریالی استفاده در درب ماشین رو، بالاترباشد.

درب مدرن:

یکی از انواع تولیدات در زمینه درب فلزی، مربوط به تولیدات درب های مدرن و همسو با سلیقه‌ی امروزی است. ظاهر شکیل و زیبای هر ویلا و ساختمان اولین مشخصه‌ای است که افراد در مواجهه با آن تصمیم می‌گیرند که آیا نسبت به دیدن فضای داخلی نیز اقدام کنند یا خیر؟

درب های مدرن امروزه در صدر پرفروش ترین ها در زمینه درب فلزی هستند، از جمله شرکت‌هایی که درب‌های فلزی مدرن با استفاده از فناوری مذکور طراحی و نقش‌بندی می‌کند، شرکت کیافلزاست که با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله خود در ارائه انوع درب فلزی مدرن، این افتخار را دارد که با تولید جدید‌ترین و به‌روزترین درب های فلزی مدرن کیفیت و زیبایی را در کنار هم به خریداران و سازندگان گرامی عرضه می کند.

درب فلزی مدرن،درب پارکینگ مدرن

درب حیاط:

یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی ساختمان درب حیاط هست به همین منظور شیک بودن درب حیاط و مدرن بودن آن تاثیر زیادی در شیک بودن ساختمان دارند . گروه طراحی شرکت کیافلز همیشه با در نظر گرفتن رضایتمندی مشتری دنبال طرح ها مدرن و شیک می روند و پس از بررسی های میدانی به واحد تولید برده می شود.

قیمت درب فلزی،درب پارکنیگ داخل نفررو

درب فرفورژه

این درب ها دارای پیچ و خم زیادی هستند و از درب های بسیار زیبا به شمار می روند. بیشترین کاربرد درب های فرفورژه در ورودی حیاط یا ساختمان و برای نمای آن است

نکات مهم و کاربردی در خرید درب فلزی که باید به ان ها توجه کرد.

یک درب ورودی فلزی، باید دو ویژگی "امنیت و مقاومت استاندارد" و "زیبایی و هماهنگی با سبک معماری ساختمونتون" رو حتما داشته باشه! امنیت درب، به وسیله متریال باکیفیت و کلاف‌های پروفیلی استاندارد (جهت ضد دیلم شدن درب)، پوشش کامل و صحیح رنگ (جهت جلوگیری از پوسیدگی درب)، رگلاژ درست درب (جهت جلوگیری از اصطحلاک درب) و در قسمت زیبایی درب، طرح درب با معماری ساختمان باید هماهنگ باشد.

استحکام و پایداری درب:

یکی از مهمترین ویژگی های درب فلزی پارکینگ و درب ورودی ساختمان داشتن امنیت و استحکام بالا و کارایی طولانی مدت می باشد. قطعا زیبایی درب برای شما مهم تر است اما نکته مهمتر امنیت درب است که اولین گام و مهمترین قدم برای تامین امنیت است. لوکس و زیبا بودن درب نشان از امنیت آن ندارد و می بایست برای انتخاب درب ابتدا از باطن درب آگاه باشیم.

زیبایی ظاهری

در زمان های گذشته از آنجاییکه تنوع انتخاب در اختیار مشتریان نبوده تنها با به کار بردن رنگ هایی مثل بنفش، قرمز یا سبز به جای رنگ سفید می توانستند توجه رهگذران را به درب زیبای خود جلب کنند ولی امروزه به دلیل تنوع بالایی که هم در نقش و طرح های روی درب، المان های متعدد به کار رفته در آن ها و یا رنگ های جذاب آنها وجود دارد خریداران می توانند درب های متناسب با سلیقه خود و همچنین متناسب با دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنند.

رنگ درب

رنگ درب حیاط از مهم‌ترین عوامل در زیبایی نمای ورودی ساختمان است که می‌تواند به عنوان یک پوشش مناسب از درب حیاط در برابر فرسایش و نور آفتاب محافظت کند. برای انتخاب رنگ در خرید درب فلزی باید به هماهنگی آن با نمای کلی ساختمان توجه کنید.

از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای درب حیاط می‌توان به مشکی، طوسی و..اشاره کرد.

سبک ساختمان

درب ورود و خروج حیاط شما باید با نمای کلی ساختمان همخوانی داشته باشد تا هویت درستی به خانه شما بدهد. برای مثال، اگر سبک ساختمان شما مدرن است، باید از درب‌های مدرن برای ورودی ساختمان استفاده کنید.

درب فلزی ورودی،درب ورودی ساختمان

از کجا درب فلزی مقاوم و با کیفیت و قیمت مناسب بخرم؟

«درب‌های فلزی کیافلز در کنار اینکه مقاومت و پایداری خود را در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی را حفظ کرده و علاوه بر آن در مواجهه با سارقان عملکرد بسیار رضایت بخشی دارند، توانسته اند زیبایی را به بهترین شکل ممکن در طراحی خود حفظ و نگهداری کنند. مهندسان طراح این محصولات به هیچ عنوان برای افزایش مقاومت و امنیت آنها، از زیبایی درب ها کم نکرده‌اند.»

همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانیم از درب فلزی کیافلز به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تولید درب و پنجره فلزی و Upvc و چهارچوب فلزی،درب ضدسرقتو… در کشور یاد کرده و محصولات‌شان را بین رقابتی ترین محصولات مرتبط دسته‌بندی کنیم

در مجموعه گروه صنعتی افشارکیا کلیه درب های فلزی ائم ازدرب پارکینگ (مدرن ،کلاسیک) درب ویلا و باغ، درب آپارتمان، درب حیاط (شمالی و جنوبی) در طرح و ابعاد متنوع از قابلیت سفارش سازی برخودار است و تمامی سفارشات طبق نیاز و سلیقه خریدار عزیز انجام میپذیرد.
و همچنین علاوه بر طرح های موجود، با طراحی مهندسین مجموعه هرگونه طرح انتزاعی و با گرافیک مورد نظر مشتری قابل ساخت و اجرا می باشد. ابعاد و رنگ بندی درب های طبق سلیقه مشتری انجام می پذیرد.

درب مدرن ورودب پارکینگ

سخن پایانی:

در این مقاله در مورد نکات مهم خرید درب اطلاعاتی را ارائه کرده و شرکت معتبری را هم برای خرید محصولات با کیفیت از جمله درب فلزی ساختمان به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد وبه شما کمک کرده باشد..

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *