مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، با تاکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز مسکن‌های حمایتی طبق قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها ممنوع است، گفت: چنانچه امتیاز مسکن‌های حمایتی خرید و فروش شود دعواهای احتمالی آتی قابل پیگرد نیست.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مردم توجه داشته باشند که طبق ماده ۱۳ قانون ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره بها، خرید و فروش امتیاز مسکن های حمایتی (نهضت ملی مسکن) ممنوع است،
وی افزود: در این قانون قید شده که حق انعقاد معاملات و اعطای وکالت مربوط و انتقال حق انتفاع اراضی یا اعیان یا امتیاز ثبت نام وجود ندارد. همچنین ثبت رسمی معاملات و وکالت نامه ها وابسته به اخذ استعلام از اداره کل راه و شهرسازی است.
داعی افزود: سوداگران با توجه به این قانون برای اینکه دچار مشکل نشوند شروع به فروش امتیازهای خود به قیمت پایین تر کرده اند و مردم هم به جهت ناآگاهی که نسبت به موضوع دارند اقدام به خرید می کنند و دچار ضررهای جبران ناپذیر می شوند.
وی در پایان از مردم خواست تا از خرید امتیازهای مساکن حمایتی (نهضت ملی مسکن) اجتناب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *