شیشه های صنعتی تولید شده توسط جام ایمن شامل طیف وسیعی از شیشه های لوازم سرمایشی و گرمایشی خانگی، شیشه های لوازم صنایع روشنایی و بسیاری دیگر از مصارف صنعتی می باشد.

به گزارش اخبار ساختمان، اگر در زمینه شیشه و صنایع مرتبط با شیشه فعالیت می کنید، قطعا نام برند جام ایمن به گوش شما خورده است. شرکت جام ایمن، یک کارخانه تولید کننده شیشه است که انواع مختلف شیشه را با بهترین کیفیت روانه بازار می کند.

در کنار تولید شیشه های سکوریت سندبلاست و ساتینا، شرکت جام ایمن در زمینه تولید شیشه های صنعتی نیز فعالیت تخصصی دارد.

شیشه های صنعتی تولید شده توسط جام ایمن شامل طیف وسیعی از شیشه های لوازم سرمایشی و گرمایشی خانگی، شیشه های لوازم صنایع روشنایی و بسیاری دیگر از مصارف صنعتی می باشد.
در این مطلب، قصد داریم شما را با تمام خصوصیات مطلوب شیشه های صنعتی و سپس مزیت خرید شیشه های صنعتی جام ایمن آشنا کنیم.

شیشه سکوریت

شیشه صنعتی چیست؟ آشنایی با کاربرد شیشه های صنعتی

برای انجام یک خرید هوشمندانه در زمینه شیشه های صنعتی، ابتدا باید با مفهوم و دامنه استفاده از شیشه های صنعتی آشنا شویم.

در زمینه دسته بندی انواع شیشه اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد، اما به طور کلی می توان شیشه ها را در دو گروه اساسی زیر قرار داد:

1- شیشه هایی با نوع مصارف خانگی و ساختمانی
2- شیشه هایی با نوع مصارف صنعتی

در ادامه با هر کدام از این دسته بندی ها بیشتر آشنا می شویم.

شیشه های خانگی و ساختمانی

اکثر ما با این نوع از شیشه ها آشنایی داریم. معمولا سهم عمده ای از بازار تولید و فروش شیشه، به این گونه شیشه ها اختصاص دارد.

اگر در حمام و یا درب و پنجره خانه ها با شیشه هایی مواجه هستید، قطعا شما با دسته ی شیشه های خانگی سر و کار دارید. همچنین تمام شیشه های مات و شفافی که در مکان های عمومی و تجاری استفاده می شوند نیز از این نوع هستند.
شیشه های مات سند بلاست و ساتینا، دو نمونه شیشه معروف هستند که برای مصارف خانگی و ساختمانی با اولویت حفظ حریم خصوصی به کار گرفته می شوند.
به دلیل زیبایی ظاهری شیشه و قابلیت های طبیعی این ماده، مانند: شفافیت، سبکی، قابل حمل بودن و… گزینه مناسبی برای استفاده در مکان ها و ساختمان سازی می باشد.
همچنین، قیمت اقتصادی شیشه ها، یکی دیگر از دلایل و محبوبیت استفاده در انواع مصارف خانگی، و ساخت و ساز است.

شیشه های صنعتی

این گونه از شیشه ها طیف وسیعی از شیشه های موجود در دسته بندی های مختلف را شامل می شود.
اگر به غیر از خانه، اداره و دیگر مکان ها به اطراف خود نگاهی بیندازیم، با کاربرد و استفاده از شیشه در بسیاری از وسایل برخورد می کنیم.

تقریبا در هر چیزی شیشه وجود دارد!

به خودروهای موجود در خیابان نگاه کنید، همه آن ها شامل شیشه هایی برای مراقبت و زیبایی هستند.

اگر در معابر شهری قدم زده باشید، حتما با چراغ های برق عمومی مواجه شده اید، این چراغ ها معمولا شامل محفظه های شیشه ای می باشند.
استفاده از شیشه های صنعتی به این موارد ختم نمی شود؛ در بسیاری از لوازم خانگی مانند: فریزر، هود، بخاری، شومینه و… نیز از این نوع شیشه استفاده می شود.
شیشه های صنعتی همانطور که از نامشان پیداست با مصارف مرتبط با صنعت سر و کار دارند؛ استفاده از این نوع شیشه ها معمولا با چند هدف کلی از جمله: زیبایی بخشیدن، تامین امنیت، جلوگیری از ورود و خروج هوا و… انجام می گیرد.
حالا که به طور کلی با مفهوم شیشه های صنعتی آشنا شدیم، قصد داریم در ادامه، درباره ی ویژگی های یک شیشه صنعتی با کیفیت صحبت کنیم.

قیمت شیشه سکوریت جام ایمن

ویژگی های شیشه صنعتی | انتخاب بهترین شیشه صنعتی

در بازار ممکن است با کارخانه های بسیاری در زمینه تولید شیشه های صنعتی مواجه شوید. همچنین بسیاری از این شیشه ها، در درجه های کیفی مختلف و گاها با تفاوت هایی روانه بازار می شوند.
برای خرید انواع شیشه استاندارد صنعتی، لازم است با معیارها و ویژگی های این نوع از شیشه آشنا باشیم.
اولین و مهم ترین ویژگی شیشه های صنعتی مربوط به کیفیت و میزان آسیب پذیری آنها در مقابل سرما، گرما، فشار و ضربه است.
چنین شیشه هایی به دلیل استفاده در وسایل گوناگون صنعتی که در معرض دماهای سرد و گرم قرار دارند باید کیفیت و مقاومت استانداردی در این موارد داشته باشند.

انواع شیشه های صنعتی

بعد از آشنایی با مفهوم و ویژگی های شیشه های صنعتی، اکنون قصد داریم به طور گسترده شما را با انواع این شیشه ها آشنا کنیم.
شیشه های صنعتی دامنه استفاده زیادی دارند و به همین دلیل نمی شود آنها را به سادگی در چند دسته بندی قرار داد، اما ما قصد داریم مهم ترین و پر کاربردترین مصارف شیشه های صنعتی را به شما معرفی کنیم.
یکی از اصلی ترین متقاضیان شیشه های صنعتی، تولید کنندگان لوازم خانگی می باشند.

همه ما در خانه با وسایل گوناگونی از جمله: بخاری، هود، کولر، مایکروفر، بخارپز، فریزر و… رو به رو هستیم. همه این وسایل برای بهبود عملکرد و حفظ زیبایی نیاز به استفاده از شیشه ها دارند.

شیشه های لوازم خانگی گازسوز مانند: اجاق رومیزی، فر توکار، مینی فر و… از نوع شیشه های صنعتی می باشند. این نوع شیشه ها در عین سبکی و ظرافت، باید توان مقاومت در برابر گرمای بالا را داشته باشند.

شیشه های لوازم سرمایشی خانگی و شیشه های لوازم گرمایشی خانگی، یکی از پر تقاضاترین شیشه های صنعتی هستند. این نوع از شیشه ها به طور گسترده ای در انواع کولرها و بخاری ها، یخچال و فریزر، شومینه، پکیج و آبگرمکن استفاده می شوند.
استفاده از شیشه های صنعتی در این دسته بندی، بعد از تایید کیفیت شیشه و استانداردهای امنیتی انجام می پذیرد.

یکی دیگر از بخش های مهم شیشه های صنعتی، مربوط به شیشه های لوازم صنایع روشنایی است. در مکان هایی که نیاز به روشنایی بسیاری می باشد، احتمالا با پروژکتورهای سقفی مواجه شده اید؛ در این پروژکتورها برای حفظ زیبایی و مقاومت در برابر عوامل بیرونی مانند گرد و غبار، از شیشه های ظریف صنعتی استفاده شده است.

شیشه سکوریت جام ایمن

مزایای شیشه های صنعتی جام ایمن | خرید شیشه از جام ایمن

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، شرکت جام ایمن با سابقه ی طولانی در تولید انواع شیشه های صنعتی و ساختمانی مشغول به فعالیت تخصصی می باشد.
بسیاری از کارخانه های تولید لوازم خانگی و وسایل صنعتی برای تامین شیشه مورد نیاز، از محصولات شرکت جام ایمن ستفاده می کنند.

خرید شیشه صنعتی از جام ایمن، مزایای زیادی برای شما دارد، از جمله:

* شیشه های صنعتی جام ایمن، دارای تاییدیه های فنی هستند. این شیشه ها در مقابل عوامل فشار و دما مقاومت مناسبی دارند و بعد از انجام آزمایش های مربوطه، روانه بازار می شوند.
* قیمت شیشه های صنعتی جام ایمن نسبت به سایر تولیدکنندگان شیشه بسیار مناسب و اقتصادی است.
* در صورت انجام سفارش عمده، شیشه های صنعتی جام ایمن، با قیمت مناسب تر به دست شما خواهند رسید.
* شیشه های تولید شده توسط جام ایمن دارای تنوع رنگی مختلف هستند، همچنین این نوع شیشه در سایزهای مختلف روانه بازار می شوند.
* دسته بندی شیشه های صنعتی جام ایمن بسیار گسترده و متنوع است. به طور کلی برای خرید شیشه های صنعتی لوازم گرمایشی و سرمایشی، شیشه های لوازم روشنایی، شیشه های لوازم خانگی گازسوز و بسیاری دیگر از مصارف صنعتی، می توانید از محصولات جام ایمن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *