نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اهمیت نقش آفرینی اتاق بازرگانی ایران در توسعه فضای کسب وکار، کارکردهای نمایشگاه ایران بیلد را شامل افزایش مراودات اقتصادی و شکل دهی به گفتمان اقتصادی مشترک در صنعت احداث دانست.

به گزارش اخبار ساختمان، دکتر پیام باقری، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته (Iran build2024) با تاکید بر اهمیت و گستردگی صنعت ساختمان، از سوگیری و سیاستگذاری انجام شده در ارتباط با این نمایشگاه تقدیر کرد و از آمادگی اتاق بازرگانی ایران برای همکاری و همراهی با ستاد برگزاری Iran build خبرداد.
وی با اشاره به نقش آفرینی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی در توسعه فضای کسب و کار افزود: افزایش مراودات اقتصادی، شکل دهی به گفتمان های مشترک اقتصادی در صنعت احداث و ایجاد ذهنیت ها در بستر اقتصادی کشور از کارکردهای مهم برگزاری چنین رویدادهایی است و باید جدی گرفته شود.
نایب رئیس اتاق ایران در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه ها توسط انجمن های تخصصی خاطر نشان کرد: اخذ مجوز ده ساله برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران حرکت ارزشمندی است و با همراهی و حمایت جدی تر تشکل ها و کمیسیون های تخصصی اتاق و همچنین ارکان مختلف اتاق، امیدواریم در برنامه ریزی و اجرا، شاهد برگزاری نمایشگاه هایی به مراتب بهتر و باکیفیت تر باشیم.
گفتنی است نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته (ایران بیلد ۲۰۲۴) از ۲۴ بهمن لغایت ۲۷ بهمن ماه در مرکز نمایشگاه بیت المللی شهرآفتاب تهران برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *