پنجره‌های دوجداره با ترکیبی از زیبایی، عملکرد عالی و مقاومت در برابر شرایط مختلف، یک گزینه عالی برای منازل مدرن هستند. با توجه به مزایا و ویژگی‌های آن‌ها، این پنجره‌ها می‌توانند بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی و ارزش منزل شما ایجاد کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، پنجره‌های دوجداره با ترکیبی از زیبایی، عملکرد عالی و مقاومت در برابر شرایط مختلف، یک گزینه عالی برای منازل مدرن هستند. با توجه به مزایا و ویژگی‌های آن‌ها، این پنجره‌ها می‌توانند بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی و ارزش منزل شما ایجاد کنند.

به طور کلی، هنگام مقایسه انواع پنجره دوجداره و معرفی پنجره‌های مقرون به صرفه، چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

اولاً، هر نوع پنجره دوجداره می‌تواند ویژگی‌ها و مزایای خود را داشته باشد که بسته به نیازها و سلیقه‌های شما، انتخاب بهتری را فراهم می‌کند.

ثانیاً، برای معرفی پنجره‌های مقرون به صرفه، ابتدا باید ویژگی‌های مختلف انواع پنجره دوجداره را بررسی کرده و سپس بهترین گزینه‌های مقرون به صرفه را معرفی کنید.

در ادامه، مقایسه‌ای بین انواع پنجره دوجداره و معرفی پنجره‌های مقرون به صرفه ارائه می‌شود.

بهترین انتخاب‌های ممکن برای زیبایی و کارایی خانه شما، با توجه به بودجه مدنظر شما می تواند به ترتیب از بین سه گزینه زیر باشد:

1. پنجرهUPVC
2. پنجره آلومینیومی
3. پنجره گیوتینی اتوماتیک

پنجره‌UPVC : با توجه به خصوصیات عایق حرارتی و صوتی مناسب، این پنجره‌ها انتخابی هوشمندانه برای خانه‌ها و ادارات است و به لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه ترین نوع پنجره به حساب می‌آید.

پنجره‌ آلومینیومی: با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته، این پنجره‌ها ضمانت می‌شود که خانه شما بهترین عایق حرارتی و صوتی را داشته باشد. این پنجره‌ها انتخابی هوشمندانه برای ویلاها و ساختمانهای اداری و مسکونی مدرن می‌باشند.قیمت پنجره آلومینیومی، مخصوصا نوع ترمال بریک آن که عایق حرارت و صوتی نیز هستند، تا دوبرابر قیمت پنجره UPVC است، لذا با توجه به ویژگیها ومزایای خاص آنها، می‌توان این نوع پنجره را نیز انتخاب نمود.

پنجره‌ گیوتینی: طراحی زیبا، کاربردی و لاکچری این پنجره‌ها، انتخاب ایده‌آلی برای فضاهای خاصی مانند کافه رستوران، تراس ویلا، پنت‌هاوس و ویترین نمایشگاه ‌ها می‌باشد. این پنجره ها بصورت اتوماتیک برقی و با ریموت کنترل می‌شوند. طبیعی است که قیمت آن به نسبت پنجره UPVC و آلومینیومی بالاتر باشد، اگرچه برای بعضی فضاهای خاص همانطور که قبلا اشاره شد، بسیار جذاب و ایده‌آل است.

عوامل تاثیرگذار دیگر در برآورد قیمت پنجره دوجداره

غیر از جنس پروفیل پنجره، سه عامل دیگر در برآورد قیمت پنجره دوجداره تأثیرگذار باشند. این عوامل عبارتند از:

1. اندازه و ابعاد پنجره: ابعاد و اندازه پنجره از جمله عوامل اساسی در تعیین قیمت آن محسوب می‌شود. پنجره‌های بزرگتر و با مواد ساخت متفاوت معمولاً قیمت بیشتری دارند.

2. نوع شیشه: نوع شیشه مورد استفاده در پنجره نیز اهمیت دارد. شیشه‌های دوجداره، سه‌جداره و لمینیت برای ایزولاسیون حرارتی و صدا برتری دارند اما قیمت بیشتری نیز دارند.

3. طراحی و سبک پنجره: تعداد و نوع یراق آلات بکار رفته وطراحی پنجره‌ با سبک‌های خاص معمولاً قیمت بالاتری دارند.

پروفیل UPVC

معرفی برندهای پروفیلUPVC و آلومینیومی

پروفیل‌های UPVC موجود در ایران نیز با برندهای مختلفی نظیر ویستابست، وینتک، هافمن، ایده‌آل، آبایان، انزو، پلاسپن و غیره عرضه می ‌گردند. هر کدام از این برندها نیز پروفیل های مختلف با ضخامت و کارایی های مورد نیاز مشتریان ارایه می‌نمایند.

پروفیل‌های آلومینیوم موجود در ایران نیز با برندهای مختلفی نظیر آکپا، آلترال مازندران، کوپال اصفهان، آکرول، آلپکو، آلوتک، آساش، البرز، سارای یا بندینی و غیره در ایران عرضه می شود.

با توجه به قیمت مناسب، پروفیل‌های UPVC پرتقاضاترین نوع پروفیل‌های پنجره دوجداره در ایران هستند. پروفیل‌های آلومینیومی ترمال‌بریک کیفیت و استحکام بالاتری نسبت به پروفیل UPVC دارند ، اما قیمت پنجره آلومینیومی حدود 50 درصد بالاتر است

استحکام پروفیل‌های آلومینیومی بالاتر از پروفیل‌های UPVC است و ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به انواعUPVC خواهد داشت. اما قیمت پنجره ترمال بریک بطور معمول بالاتر از قیمت پنجره upvc است. همچنین می‌تواند شیشه‌های بزرگ‌تری نسبت به یو پی‌وی‌سی در خود جای دهد، بنابراین اگر می‌خواهید پنجره‌های دو جداره بزرگ با کمترین خطوط دید داشته باشید، استفاده از قاب آلومینیومی ارجحیت بالاتری دارد.

معرفی پنجره گیوتینی اتوماتیک

در پنجره گیوتینی حرکت شیشه‌ها بصورت عمودی مانند گیوتین و به کمک موتور برقی انجام می‌شود. پنجره گیوتینی از مدرن ترین و خاص ترین مدل های پنجره است که در چند سال اخیر مورد توجه طراحان و سازندگانی قرار گرفته است که به دنبال ایده ها و طرح های خاص و لاکچری هستند.

از آنجاییکه شیشه های بزرگ افقی بکار رفته در پنجره های گیوتینی، وسعت دید بالایی را بدون مزاحمت ستون‌های عمودی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در مقایسه با پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیومی، قیمتی 2 تا 3 برابر خواهد داشت. لذا همانطور که پیشتر نیز بیان شد برای پروژه های خاص و لاکچری انتخاب می‌گردد.

معرفی برندهای یراق آلات پنجره

استفاده از یراق آلات مناسب در کیفیت و راندمان پنجره‌های دوجداره تاثیر بسزایی دارد. یراق‌آلات می توانند تکحالته، دوحالته، کشویی،کلنگی یا سرویسی، لیفت‌واسلاید، محوری انتخاب گردد. برندهای برتر از کشور آلمان عبارتند از: روتو، جی‌یو، زیگینیا و برندهای با کیفیت از کشور ترکیه نیز عبارتند از کاله، ورنه، آکادو، اندو و وی‌اچ‌اس می‌‌باشند.

بطور معمول بهترین انتخاب نوع بازشو یا یراق، یراق دوحالته است. به این دلیل که این یراق ها کارایی بیشتری نسبت به یراق تکحالته دارند و از طرفی نیز آببندی بالاتری نسبت به یراق تکحالته و کشویی دارند و همچنین گزینه جایگزین مناسبی برای یراق کشویی نیز می‌باشند.

نصب پنجره استاندارد

تولید و نصب پنجره استاندارد

برای دریافت برآورد قیمت دقیق، می‌توانید با تامین کنندگان محصولات ساختمانی مختلف تماس بگیرید یا به وب‌سایت‌های مرتبط، مراجعه کنید.

یکی از شرکتهای فعال و با سابقه در زمینه تولید و نصب پنجره و سازه‌های مدرن شیشه‌ای بهسامان انرژی است. برندهای مصرفی شرکت در بخش پنجره‌های دوجداره UPVC از برندهای ویستابست، وینتک، هافمن و در بخش پنجره ‌های آلومینیوم ترمال‌بریک از برند آکپا است.

همچنین طراحی و ساخت محصولات ویلایی نظیر پنجره گیوتینی ، هندریل یا حفاظ شیشه‌ای، سقف شیشه‌ای و پوشش‌های شیشه‌ای دور استخر و آلاچیق‌ها را شامل می‌شود.

جهت دریافت قیمت دقیق پنجره می توانید با بخش فروش شرکت تماس حاصل بفرمایید تا برای شما پیش فاکتور، محاسبه و ارسال گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *