بیش از 40 سال است كه برند NHN ژاپن آوازه‌ی جهانی خود را برای تجهیزات با‌كیفیت درب‌های ساختمانی حفظ نـمـوده است. محصولاتی كه در بسیاری از كشورهای آسیایی، اروپایی و آمریكا مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، بیش از 40 سال است كه برند NHN ژاپن آوازه‌ی جهانی خود را برای تجهیزات با‌كیفیت درب‌های ساختمانی حفظ نـمـوده است. محصولاتی كه در بسیاری از كشورهای آسیایی، اروپایی و آمریكا مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیـــادی دارد.

گروه بازرگانی کبریت‌چی نماینده انحصاری برند NHN ژاپن در ایران مفتخر است انواع تجهیزات نوین و یراق‌آلات ژاپنی درب‌های ساختمانی را متناسب با نیاز معماران و سازندگان محترم تامین نماید. محصولاتی كه در بسیاری از پروژه‌های مطرح كشور، گره گشای معماران بوده و توانسته موانع عملیاتی پروژه‌ها را مرتفع سازد.

انواع لولا‌های هیدرولیک پیوت برای درب‌های بزرگ، یراق‌آلات درب‌های فریملس، انواع جک آرام‌بند، سیستم‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک درب، انواع قفل‌های امنیتی و دستگیره‌های دیجیتال با مصارف خاص و انواع اتصالات و فیتینگ‌های شیشه از جمله محصولات شركت می‌باشد.

کیفیت محصولات

ما بهترین محصولات و با کیفیت ترین برندها را ارائه می دهیم.

بدون شک برندهای ژاپنی حرف اول کیفیت را در دنیا میزنند. تمرکز بر ساخت محصولات با کیفیت جزو اولین اولویت های محصولات این کشور است. تجهیزات و یراق آلات تولید شده برند NHN کیفیت تولید بسیار بالایی دارند که گواهی تست چندین هزار باره آن ها تایید کننده این امر است. از دیگر محصولات ما دستگیره های درب لوکس و با کیفیت است که با برند "گریف ورک" ارائه می شوند. کیفیت ساخت این دستگیره ها در بازار کنونی غیر قابل رقابت است و به صورت تخصصی طراحی و ساخته شده اند.

لولا پیوت NHN ان اچ ان

امنیت و آسایش

با اطمینان منزل یا محل کار خود را ترک کنید

یکی از چالش های امنیت در ساختمان کنترل درب های ورودی است. شما می توانید در بین محصولات ما چند محصول امنیتی حرفه ای بیابید که تا حد زیادی سطح امنیت درب ها را افزایش می دهند. از جمله این محصولات می توان به دستگیره و قفل های دیجیتالی اشاره کرد که به صورت واقعی به هیچ طریقی توسط یک غریبه باز نخواهند شد. قفل های امنیتی NHN به هیچ طریقی قابلیت باز شدن ندارند و از مناطق مهم منزل یا محل کار شما محافظت می کنند.

هنگامی که از آسایش صحبت می کنیم به یاد درب های 300 کیلوگرمی طویلی می افتیم که توسط لولاهای پیوت NHN به راحتی باز و بسته می شوند (حتی توسط یک کودک خردسال یا سالمند). متخصصان نصب و اجرای این درب ها (که عموما برای ویلاها و ساختمان های بزرگ به کار می روند) می دانند که عدم کنترل یا نصب نامناسب این درب ها جای اشتباه ندارد و باعث خطرات زیادی می گردد.

محصولات ما

1-آرام بند درب ورودی

برند ان اچ ان (NHN) ژاپن یکی از برندهای مطرح آرام بند است که محصولات با کیفیت و استاندارد جهانی عرضه می نماید. ما به عنوان نماینده اصلی این شرکت در کشور ایران و خاور میانه این محصول را با گارانتی و خدمات پشتیبانی ارائه می نماییم. هدف اصلی از استفاده از آرام بند درب، جلوگیری از باز ماندن درها باز و به حداقل رساندن احتمال ورود هوا یا گرد و غبار به داخل ساختمان است. همچنین، این وسیله می‌تواند به منظور افزایش ایمنی در مواقع اضطراری و خروج سریع از ساختمان نیز مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید کلیه محصولات NHN را با گارانتی اصلی در تمامی استان های کشور دریافت نمایید.

2-انواع لولاهای پیوت، آرام بند و ساده

اگر یک درب بالای 100 کیلوگرم حتما باید نام برند NHN را شنیده باشید. لولاهای پیوت NHN جز قدرتمندترین محصولات در این گروه هستند. لولاهای درب سه بعدی NHN یک قاب فریملس بسیار مدرن برای درب شما به ارمغان می آورند. این یراق بسته به نوع دربی که روی آن قرار می گیرد، تنوع بسیار زیادی دارد. هر لولا با توجه به نوع درب مولفه‌ها و استانداردهای خود را دارد. در حال حاضر شرکت NHN گروه خاصی از محصولات لولای درب را ارائه می دهد. لولاهایی که شرکت NHN ژاپن وارد می‌کند، لولاهایی هستند که برای درب های ساختمانی استفاده می شوند. این لولاها بیشتر برای درب های مدرن و فریملس (فلزی یا چوبی) در وزن های سنگین و سبک، استفاده می شود.

اپراتور درب های کشویی اسلایدی

3-انواع دستگیره درب

با کمی جستجو می توانید مدل های زیادی از دستگیره های درب پیدا کنید. عمده این محصولات شاید در ظاهر متنوع باشند اما کیفیت ساخت و امنیت زیادی ندارند. در مقابل دستگیره های گریف ورک آلمان که در گروه دستگیره های مدرن هستند شاهکار طراحی و کیفیت در میان دستگیره های درب هستند. این دستگیره ها به معنای واقعی مقام بالاترین کیفیت بازار را از آن خود دارند. البته بعد از اولین بازگشایی جعبه محصول نوع فلز، پرداخت کاری و نوع ساخت محصول شما را شگفت زده خواهد کرد.

4-تجهیزات و اتصالات درب شیشه ای

یکی دیگر از محصولات NHN یراق آلات با کیفیت و درجه یک درب ها و سازه های شیشه ای است. اتصالات شیشه ای NHN به تنهایی کاربرد ندارند و به محصولات مانند استوپرهای شیشه یا دستگیره ها نیاز دارند. توسط این تجهیزات به راحتی می توانید سازه ها و درب های شیشه ای را نصب و کنترل نمایید. تمامی یراق آلات شیشه NHN دارای گواهینامه های کیفیت و آزمایش هستند و خیال شما را از خرابی سریع یراق آلات شیشه در اثر مرور زمان راحت می کنند.

لولای مخصوص درب های شیشه ای NHN دارای آرام بند بسیار باکیفیت بوده و استحکام و آرامش را هنگام استفاده از درب های شیشه ای به ارمغان می آورد.

5-اپراتورهای درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

جذابیت درب های کشویی به سازه های تاریخی چند صد سال پیش باز می گردد. اپراتورها تجهیزاتی هستند که باز و بسته شدن درب ها را آسان تر می کنند. این تجهیزات بدون برق و تجهیزات موتوری کار میکنند و به صورت کنترل شده درب را باز یا بسته می کنند. بعضی از اپراتورها روی درب های کشویی و برخی دیگر روی درب های شیشه ای نصب می گردند. همچنین بعضی از انواع اپراتورهای درب به صورت داخلی اجرا می شوند و هیچ یک از اجزا و تجهیزات اپراتور از بیرون قابل مشاهده نیستند.

قفل امنیتی NHN

آموزش و خدمات پس از فروش

هر چقدر یک محصول با کیفیت و امکانات باشد، بدون درنظر گرفتن خدمات و پشتیبانی ارزش پایین تری نسبت به رقبا دارد. کلیه محصولات ارائه شده دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی هستند. حتی برای بعضی از محصولات که نیاز به نصب و سرویس دارند نیروی متخصص ارسال می شود. برای مثال آرام بندهای NHN جزو محصولاتی هستند که نیاز به نصب و اجرای دقیق دارد. در کیفیت محصولاتNHN شکی نیست اما نصب نادرست محصولات توسط افراد غیر متخصص می تواند باعث ایجاد خرابی گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *