مدیرعامل شرکت البرز روز گفت: ما در مجموعه شیرآلات البرز روز امیدوار هستیم با این روندی که در سال های اخیر در پیش گرفته ایم و تقریبا در طراحی مدل ها پیشگام بوده ایم در ادامه نیز به همین شکل این مسیر را ادامه دهیم و همواره سعی کرده ایم در این مسیر از افراد خوش فکر و خوش سلیقه بهره ببریم و موفقیت های خود را در این بخش ادامه دهیم.

به گزارش اخبار ساختمان، امیر هدایت در ادامه گفت: شرکت شیرآلات البرز روز از حدود 15 سال پیش (سال ۱۳۷۸) با هدف رشد سطح کیفی شیرآلات ساختمانی فعالیت خود را در عرصه تولید شیرآلات آغاز کرده است و همواره سعی کرده است با بهره گیری از کادر مجرب و ماشین آلات مدرن محصولی در خور سلیقه ایرانی تولید نماید.
مدیرعامل شرکت البرز روز در ادامه گفت: در حال حاضر حدودا 150 نفر به شکل مستقیم و 2000 نفر به شکل غیرمستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند. مجموعه البرز روز به صورت متغیر روزانه بین 1800 تا 2500 قطعه شیرآلات در بیش از 150 مدل مختلف کلاسیک و فانتزی تولید و به بازار عرضه می کند.
وی همچنین ادامه داد: نکته مهمی که در ساخت شیرآلات مورد توجه قرار می گیرد این است که جزییات زیادی در تولید این محصول وجود دارد که ممکن است از چشم افراد پنهان بماند، از یک واشر کوچک یا یک پیچ ساده گرفته تا کارتریج، نوع مواد پوشش دهنده و… همه و همه تعیین کننده کیفیت نهایی محصول هستند و شرکت شیرآلات البرز روز همواره با بهره گیری از دانش به روز و ماشین آلات پیشرفته مهم ترین هم و غم خود را در تهیه و تولید مواد اولیه و تشکیل دهنده با کیفیت قرار داده است که ماحصل آن محصولی با کیفیت و در خور سلایق و نیاز مشتریان باشد.

شرکت شیرآلات البرز روز
امیر هدایت درباره مشکلاتی که تولیدکنندگان گمنام و زیرپله ای برای صنعت شیرآلات و تولیدکنندگان بزرگتر ایجاد کرده اند، توضیح داد: این برندها برای اینکه بتوانند در بازار با برندهای بزرگتر رقابت داشته باشند ناچار به دستکاری فرمولاسیون و استفاده از فلزات ضایعاتی هستند و به نوعی یک رقابت ناسالم را در بازار ایجاد کرده اند.
مدیرعامل شرکت البرز روز با بیان اینکه در سال های اخیر این برندها رشد قارچ گونه ای داشته اند، افزود: یقینا این موضوع یک چالش جدی و بزرگ برای تولیدکنندگان بزرگ محسوب می شود چرا که دسترسی ادارات و سازمان های مختلف به برندهای شاخص و دارای شناسنامه بسیار ساده است اما این موضوع برای کارگاه های کوچک و زیرپله ای و حتی تحت برند متفاوت است و این واحدها بدون هیچگونه درگیری با ادارات به فعالیت خود ادامه می دهند و قطعا هیچگونه مشکلی در این حوزه نخواهند داشت.
وی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه برندها و تولیدکنندگان بزرگ ادامه داد: می توان گفت یکی از معضلات و مشکلات بزرگ ما در حوزه تولید بحث مالیات و ارزش افزوده است و این موضوع باعث ایجاد یک رقابت نابرابر بین تولیدکنندگان بزرگ و واحدهای زیرپله ای شده است چراکه یک هزینه سربار را برای تولیدکنندگان بزرگ به وجود آورده است و توان رقابت را از تولیدکنندگان بزرگ گرفته است.
هدایت در ادامه افزود: به طور قطع ما با اجرای قانون موافق هستیم و از پرداخت مالیات حمایت می کنیم اما به این شرط که قوانین برای همه به صورت یکسان اجرا شود و هیچ راه گریزی برای هیچیک از تولیدکنندگان وجود نداشته باشد تا همه برندها بتوانند در یک فضای کاملا سالم با هم رقابت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت البرز روز در پاسخ به خبرنگار اخبار ساختمان مبنی بر اینکه آیا مجموعه البرز روز به عنوان یک مجموعه پیشگام در صنعت شیرآلات برنامه ای برای بهره گیری از استعداد طراحان جوان و خلاق برای طراحی کانسپت های جدید شیرآلات متناسب با سلیقه روز مشتریان گام دارد یا خیر؟ گفت: خوشبختانه مجموعه البرز روز از یک تیم خوش فکر در رده سنی نوجوان، جوان و در بالاترین سطح میانسالان بهره می برد که از ایده های به روز دنیا الگوبرداری می کند و طرح های نوین و خلاقانه ای را به وجود می آورند.
وی در پایان گفت: ما در مجموعه شیرآلات البرز روز امیدوار هستیم با این روندی که در سال های اخیر در پیش گرفته ایم و تقریبا در طراحی مدل ها پیشگام بوده ایم در ادامه نیز به همین شکل این مسیر را ادامه دهیم و همواره سعی کرده ایم در این مسیر از افراد خوش فکر و خوش سلیقه بهره ببریم و موفقیت های خود را در این بخش ادامه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *