طلق سقف کاذب از کجا بخرم؟ معرفی بورس طلق سقف کاذب در تهران، مرکز فروش طلق سقف کاذب در بازار پامنار کجاست، اگر می خواهید بدانید بورس طلق سقف کاذب آشپزخانه و بازار طلق سقفی حمام و دستشویی کجاست با ما همراه باشید.

سلام به شما، همراهان عزیزی که به دنبال خرید طلق برای سقف کاذب هستید! اگر تابه‌حال درگیر این فکر بوده‌اید که طلق سقف کاذب ایده‌آل خود را از کجا بخرید، در جای مناسبی هستید. من به خاطر داشتن این تجربه، اینجا هستم تا تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارم و شما را در فرایند خرید طلق سقف کاذب ایده‌آل راهنمایی کنم.

طبق تجربه من که از 3 فروشگاه طلق سقف کاذب تا به الآن خرید کردم، قیمت طلق سقف کاذب برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی در بازار پامنار تهران از همه جا به صرفه تر است.

بورس طلق سقف کاذب

طلق سقف کاذب چیست؟

سقف طلقی یک سقف مجازی با طلق دوغی است که می‌تواند زیبایی یک اتاق را تغییر دهد. آیا شما به دنبال اضافه‌کردن یک نور ملایم برای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی خود با طلق پلاستیکی هستید یا می‌خواهید در محیط اداری خود یک اتاق روشن با نور مات ایجاد کنید؟ طلق سقف کاذب گزینه‌ای عالی است که می‌تواند با هر سبکی هماهنگ شود.

طلق سقف کاذب دو نوع دارد:

* طلق دوغی کریستال (طلق کریستال دوغی ایرانی)
* طلق دوغی پلکسی گلاس

طلق دوغی کریستال ایرانی در سقف کاذب و پنل سقفی و به جای شیشه مات سرویس بهداشتی و… استفاده می شود.

ورق طلق دوغی پلکسی قیمت بالاتری دارد و برای ساخت استند و تابلو و باکس معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.

حالا، به بخش جذاب می‌رسیم:

طلق سقف کاذب از کجا بخریم! اگر به خرید طلق سقف کاذب فکر می‌کنید چندین گزینه را برای خرید طلق پلاستیکی سقفی برای شما بررسی می‌کنیم:

1. فروشگاه‌های طلق اطراف محل زندگی: یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خرید طلق سقف کاذب، مراجعه به فروشگاه‌های طلق فروشی است. این فروشگاه‌ها معمولاً انواعی از طلق‌ها مانند طلق دوغی را دارند که به شما امکان مشاهده گزینه‌ها در مرکز فروش طلق سقفی فراهم می‌کند.
2. فروشگاه‌های آنلاین: اگر ترجیح می‌دهید که از راحتی خرید از خانه لذت ببرید، فروشگاه‌های آنلاین زیادی در تهران وجود دارند که گزینه‌های متنوعی از طلق‌های سقف کاذب را ارائه می‌دهند. از فروشگاه‌های تخصصی فروش طلق مانند آقای پلکسی، مطمئناً با چند کلیک گزینه دقیق موردنظر خود را پیدا خواهید کرد. فقط حتماً قبل از خرید طلق دوغی، نقد و بررسی‌ها را مطالعه و سیاست‌های بازگشت کالا را بررسی کنید.
3. تأمین‌کنندگان تخصصی سقف: برای کسانی که به دنبال تنوع بیشتر طلق یا کیفیت بالاتری هستند، تأمین‌کنندگان تخصصی طلق سقف کاذب آشپزخانه بهترین گزینه هستند. اگرچه ممکن است قیمت طلق برای سقف کاذب آن ها بیشتر باشد، اما کیفیت و دقت اغلب ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.
4. مراجعه به بازار پامنار، بورس فروش طلق سقف کاذب: در خیابان پامنار تهران انواع مراکز و کارگاه‌های فروش طلق پلاستیکی برای سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد. مسیر دسترسی به خیابان پامنار از طریق بازار 15 خرداد یا مترو بهارستان است. ساعت کاری این بازار از 10 صبح تا 18 بعد از ظهر است. بازار طلق فروشی، یکی از معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین مراکز خریدوفروش طلق سقف کاذب است. این بازار در خیابان پامنار واقع شده است و یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید این نوع محصولات است. با وجود اینکه می‌توانید طلق سقف کاذب را از فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید، اما بازار طلق محلی مناسب برای دیدن نمونه‌ها و انواع مختلف طلق‌ها است.
5. بهترین مرکز فروش طلق سقف کاذب: من با این مرکز فروش طلق سقف کاذب در بازار پامنار آشنا شدم و کیفیت و قیمت طلق سقفی آن از بقیه فروشگاه‌ها بهتر بود. داخل دفتر این مجموعه نمونه انواع طلق پلاستیکی برای سقف کاذب وجود داشت که من طلق دوغی را انتخاب کردم و طبق ابعاد سفارشی من برش دادند و به‌سرعت محصول من آماده شد. اسم این مجموعه آقای پلکسی بود که از طریق شماره تماس 09194608422 هم سفارش می گیرند. اگر هم سوالی برای طلق دوغی سقف کاذب داشتید تلفنی شما را راهنمایی می کنند.

لیست قیمت طلق سقف کاذب رو هم از این فروشگاه گرفتم و اینجا قرار می دهم:

نوع طلق سقف کاذب

ابعاد طلق سقفی (سانتیمتر)

قیمت طلق سقف کاذب (ریال)

طلق دوغی

180*120

4.900.000

طلق پلکسی

183*122

16.000.000

طلق مشجر

180*120

5.800.000

طلق پلی کربنات

210*600

14.000.000

بورس طلق سقف کاذب کجاست

حال که می‌دانید کجا می‌توانید طلق سقف کاذب را پیدا کنید، زمان خرید طلق سقف کاذب حمام است! شما از کدام یک از گزینه‌های خرید طلق پلاستیکی سقف کاذب استفاده می‌کنید؟ آیا از فروشگاه محلی، یک فروشگاه آنلاین یا یک تأمین‌کننده تخصصی استفاده می‌کنید؟

نکته مهم:

در واقع "طلق دوغی" همان "طلق سقف کاذب" است. اصطلاح "طلق دوغی" به دلیل رنگ این طلق پلاستیکی سقف کاذب به کار می‌رود و این رنگ طلق سفید ظاهری زیبا و متفاوت به فضا می‌بخشد؛ بنابراین، این دو اصطلاح برای نشان‌دادن یک محصول استفاده می‌شوند.

خرید طلق سقف کاذب در انواع مختلف

مزایای استفاده از طلق دوغی برای سقف کاذب

طلق دوغی از جمله مزایایی که دارد عبارت‌اند از:

۱. سهولت نصب سقف کاذب طلقی: طلق دوغی به راحتی بر روی سطح سقف نصب می‌شود و نیازی به نصاب طلق حرفه‌ای یا ابزار خاصی ندارد.

۲. تنوع طرح و رنگ طلق سقفی: این نوع طلق‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در دسترس هستند، که به شما امکان می‌دهد طلقی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با سبک و دکوراسیون فضای شما هماهنگ باشد.

۳. قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان طلق پلاستیکی سقف: طلق دوغی به راحتی قابل شستشو است و از آلودگی‌ها و لکه‌ها در معرض محافظت می‌کند.

۴. مقاومت طلق سفید سقف کاذب در برابر آب و رطوبت: با توجه به اینکه از مواد پلیمری ساخته شده‌اند، طلق‌های دوغی مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند و می‌توانند در فضاهایی با شرایط مرطوب نصب شوند.

۵. هزینه کم تایل سقفی طلقی: نسبت به روش‌های دیگر تزئین سقف، طلق‌های دوغی برای سقف کاذب هزینه کمتری دارند و به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای ارتقای ظاهر فضاها شناخته می‌شوند.

با درنظرگرفتن این مزایا، طلق‌های دوغی یک گزینه عالی برای تزیین و بهبود ظاهر سقف‌های کاذب آشپزخانه و دستشویی هستند. از جمله محل‌هایی که این طلق‌ سقف کاذب می‌توانند به‌خوبی در آنها استفاده شوند عبارت‌اند از منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها.

انواع طلق سقف کاذب

انواع طلق سقف کاذب

انواع طلق سقف کاذب متنوعی وجود دارند که بر اساس مواد ساخت طلق سقف کاذب، طرح پنل سقفی، و کاربردهای مختلف تایل سقف طلقی تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه، برخی از انواع رایج طلق سقف کاذب را برای شما توضیح می‌دهم:

۱. طلق پلاستیکی کریستال: طلق‌های ساخته شده از مواد کریستال یا طلق ایرانی، انتخاب محبوبی برای تزیین سقف‌ها هستند. این طلق‌ها با ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابر آب و مقرون‌به‌صرفه بودن شناخته می‌شوند و معمولاً ابعاد 60 در 60 سانتیمتر دارند.

۲. طلق پلکسی سقف کاذب: طلق‌های ساخته شده از پلکسی گلاس انواع رنگ مختلفی دارد. این انواع طلق‌های دوغی سقف کاذب با داشتن طرح‌های متنوع، مقاومت در برابر حرارت و آتش، و طول عمر طولانی موردتوجه قرار می‌گیرند. طلق پلکسی سقفی را هم می توان در ابعاد دلخواه سفارش داد.

۳. طلق پلی کربنات: طلق‌های ساخته شده از پلی کربنات برای جایگزین ارزان طلق برای سقف کاذب معمولاً پیشنهاد می‌شود. این طلق در رنگ‌های سفید و شفاف برای سقف سرویس بهداشتی در ضخامت 4 میلیمتر استفاده می‌شود.

۴. طلق مشجر: طلق های مشجر پلاستیکی برای انتقال نور بیشتر و داشتن آشپزخانه روشن تر در سقف های کاذب آشپزخانه به کار می رود. ضخامت این طلق سقف 2.3 میلیمتر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *