پایداری به اصل ارتباط مستقیم و نزدیک با مصرف‌کنندگان، سبب شده تا برند شودر از همه فرصت‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی استفاده کند. شودر با حضور در این رویداد‌ها، تازه‌ترین دستاوردهای خود را در صنعت شیرآلات در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد و بی‌واسطه با مشتریان و مصرف‌کنندگان گفتگو می‌کند.

به گزارش اخبار ساختمان،پایداری به اصل ارتباط مستقیم و نزدیک با مصرف‌کنندگان، سبب شده تا برند شودر از همه فرصت‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی استفاده کند. شودر با حضور در این رویداد‌ها، تازه‌ترین دستاوردهای خود را در صنعت شیرآلات در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد و بی‌واسطه با مشتریان و مصرف‌کنندگان گفتگو می‌کند. شودر در جدیدترین نمایشگاه صنعت ساختمان (سال ۱۴۰۲) نیز با ایده‌ای تازه و هوشمندانه حضور پیدا کرده و با شعار <موفقیت یک قله ندارد> به دنبال نشان دادن فعالیت‌ها و تلاش خود برای پیشرفت و دستیابی به والاترین اهداف است.

فراخوان شودر در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان برای طراحان صنعتی و فرصتی برای جوانان و مبتکر خلاق ایرانی است تا بتواند هنر و استعداد خود را در این زمینه به چالش بکشد.شودر نیز برای سه طراح برتر جوایز نفیسی در نظر گرفته و برترین طراح را برای همکاری و بهبود محصولات خود انتخاب می‌کند.

شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان،که به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ مرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود،میزبان بازدید‌کنندگان خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *