مدیرعامل شرکت عمران پرند با تأکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن وجاهت قانونی ندارد و ممنوع است، گفت: پیش‌فروش ساختمان بدون دریافت مجوز یا تنظیم سند رسمی، به محکومیت حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی منجر خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، صیادی با اشاره به مقابله با هرگونه اخلال در امر مسکن، گفت: یکی از اهداف اجرای طرح نهضت ملی مسکن، کاهش معضلات تأمین مسکن برای متقاضیان واقعی بدون مسکن است، بنابراین مردم نباید اجازه دهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز در این طرح اخلال ایجاد کنند.
وی با اعلام اینکه برخی افراد به صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی کردند، افزود: بر اساس ماده 13 قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح های حمایتی مسکن تخلف بوده و وجاهت قانونی ندارد.
مدیرعامل شرکت عمران پرند تأکید کرد: اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی به‌ یش فروش ساختمان یا بدون دریافت مجوز، به درج آگهی اقدام کنند، بر اساس قانون به حبس از 45 روز تا 6 ماه یا جزای نقدی به میزان دو تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می شوند.
صیادی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به همراه دارد.
تسنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *