نکات و ایده های کاربردی زیادی در رابطه به دکوراسیون و دیزاین دفاتر کاری وجود دارد اما با چند متد و تکنیک ویژه تبدیل دفتر کاری کوچک به فضایی شیک، لاکچری و جادار راحت، سریع و مطلوب خواهد بود.

به گزارش اخبار ساختمان، دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک و با متراژ کم بهتر است که با مشاوره اشخاص مجرب و باسابقه در این زمینه انجام شود. زیرا ایده و خلاقیت با شناخت انواع سبک معماری ها ارتباط مستقیمی داشته و برای افزایش بهره‌وری روش های اصولی و مناسب زیادی برای طراحی مطلوب‌ و تخصصی دکوراسیون دفاتر کاری کاربرد دارند. از طرفی قوانین، متدها و الگوهای زیادی توسط دکوراتور برای پارتیشن اداری استفاده خواهد شد که هم مطابق سلیقه مدیران و کارکنان دفتر کار و هم باعث جذب نظر و راحتی ارباب رجوع آن ها خواهد شد. در ادامه نیز بررسی چند ایده کاربردی و نکات مهم بر اساس تجربیات و تخصص شرکت پارس پارتیشن برای دیزاین مدرن و امروزی انواع دفتر کاری مطرح خواهد شد.

10 ایده کاربردی برای طراحی دفتر کار کوچک

دفتر کار کوچکی دارید و به دیزاین و زیبایی آن امیدی ندارید؟ این اشتباه برای همه کارمندان و مدیران مراکز دولتی، خصوصی و مشاغل دیگر وجود دارد. در واقع برخلاف تصور عموم دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک هرگز دور از تصور و ناممکن نیست و حتی با تکنیک های خاص و ساده و رعایت برخی قوانین و اصول دیزاین و دکوراتیو مکان دلخواه، شما صاحب فضایی راحت، شیک، لوکس و همه چیز تمام خواهید شد. بنابراین علاوه بر اجرای پارتیشن با پرده 10 ایده کاربردی برای طراحی دفتر کار کوچک به صورت زیر است.

پارس پارتیشن

۱) کاربرد مناسب رنگ ها

استفاده از هارمونی رنگ های روشن و ترکیبات رنگی جذاب و ست در دفتر کار نقلی و کوچک راهکاری ساده برای دیزاین متفاوت و مدرن است. تکنیک رنگ آموزی صحیح و استفاده از رنگ خنثی و توناژ ملایم و مات حالت خسته و کسل کننده دفتر را نابود کرده و باید تنها دو یا سه رنگ برای دل بازتر شدن دفتر استفاده کرد. همچنین روانشناسی و شناخت رنگ در این شرایط اهمیت خود را برای هر چه شیک و جذاب شدن دفتر کاری شما نشان خواهد داد.

۲) توجه به نورپردازی دفتر

ایجاد نور طبیعی در اتاق به کمک پنجره ها و پلان باز یا پارتیشن با پرده باعث بزرگتر نمایش دادن دفتر کاری خواهد شد. در کنار این موارد نورپردازی مصنوعی به کمک انواع لامپ LED، نورهای خطی، چراغ فریم لس و دیگر ابزارهای جدید کاربردی هستند. با انتخاب رنگ مناسب، انعکاس نور در اتاق بیشتر و با ترکیب متعادل نور طبیعی و مصنوعی علاوه بر زیبایی، کوچک بودن اتاق را نیز کمتر نشان خواهید داد.

۳) طراحی ساده و مینیمال دفاتر کوچک

دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک هر چه ساده و سبک مدرن بدون تزیینات و شلوغ کاری داشته باشد، از گیرایی بیشتر و لوکس تری برخوردار خواهد بود. ایجاد تصویری بی آلایش و مینیمال در اتاق کار، باعث تمرکز بیشتر کارکنان، عدم نیاز به هزینه های مازاد دکوراسیون و در کل جذابیت چشمگیر و تناسب در فضای اداری می شود.

پارس پارتیشن

۴) کاربرد عناصر طبیعی ارگونومیک در دیزاین دفتر کار

گلدان های طبیعی و چینش گل و گیاهان تزئینی مناسب یا استفاده از میز و صندلی یا مبلمان ارگونومیک در دفتر کار کوچک با ابعاد مناسب باعث خلق دکوراسیونی فوق العاده حتی در دفتر کار نقلی خواهد شد. وجود گل و گیاه و لوازم چوبی در دفتر کار باعث انتقال روح طبیعت به شما، تصفیه هوای اتاق و زیبایی و حتی بوی خوب و مطبوع در دفتر کار خواهد شد.

۵) ایجاد نقطه کانونی و استفاده از فضای عمودی دفتر

برای دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک به نحو احسن ایجاد یک نقطه در معرض چشم و نقطه کانونی جهت شروع و انجام اقدامات طراحی از آن موثر خواهد بود. همچنین جهت بهینه سازی محیط و فضاهای اداری به جای چینش افقی از چیدمان عمودی روی دیوار می توان استفاده نمود. همچنین استفاده از قفسه های توکار و شلف برای نظم و ترتیب وسایل در دفاتر نقلی و کوچک گزینه خوبی است.

۶) نصب و اجرای پارتیشن اداری

پارتیشن بندی فضای اداری به ویژه پارتیشن شیشه‌ای علاوه بر انتقال نور، عدم‌ اشغال فضا، قابل حمل و جا به جایی، نشکن و مقاومت بالا، زیبا با عدم انتقال صدا همراه هستند. اجرای پارتیشن به بزرگنمایی اتاق کار کمک کرده و برخلاف دیوارهای سخت و ثلب هزینه یا دردسرهای دیگر را ندارد، بنابراین‌ بهترین جنس و کیفیت را از پارس پارتیشن بخواهید.

۷) استفاده از طرح ساده و خلوت

تسکتچر و تزئینات شلوغ و پر ازدحام یا تراکم زیاد وسایل سلطنتی و مجلل موجب کوچک شدن فضای اتاق و دفتر کار خواهد شد. طراحی ساده، خلوت و مینیمال برای دفاتر کوچک بیستر پیشنهاد می شود.

۸) کاربرد متریال سبک و کوچک در دفتر کار

استفاده از متریال ساده. بدون نقش و سبک مانند شیشه، چوب، فلز و سایر موارد برای دفاتر کوچک مناسب‌تر است.

پارس پارتیشن

۹) عدم استفاده از اکسسوری و تزئیات فاخر و برجسته

برای افزایش شکوه و تجمل دفتر کاری بسیاری از مدیران از اکسسوری، تابلو، مجسمه و دیگر موارد استفاده می کنند که کاری غلط است. برای تبدیل دفتر کوچک به فضایی راحت و جادار حذف المان ها و موارد پر زرق و برق و جایگزینی آن ها با لوازم انتزاعی و ساده اما مدرن و لوکس مانند دیوارکوب ها اهمیت دارد.

۱۰) استفاده از مبلمان نقلی، مدرن و ارگونومیک

به کارگیری مبلمان مدرن و نقلی در دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک به جای میز و صندلی سلطنتی بزرگ و با اشغال حداکثر فضا، منطقی و بهترین راه است. استفاده از میز و صندلی اداری ارگونومیک نیز علاوه بر راحتی و سلامتی به فضای شیک محل کار شما کمک‌خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون دفتر کار با شرکت پارس پارتیشن

برای مشاوره، طراحی و اجرای انواع پارتیشن شرکت های زیادی مدعی بوده اما کیفیت و تنوع خدمات نوین و لاکچری شرکت پارس پارتیشن کم نظیر و فوق العاده هستند. این شرکت علاوه بر انجام کار مطابق سلایق و تصورات متقاضیان، در اجرای پارتیشن با پرده و پارتیشن شیشه‌ای حرف های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت با بیش از ده سال سابقه نمادی از تجربه، دانش و مهارت، خلاقیت عالی برای تولید، ساخت، نصب و اجرای پارتیشن و دکوراسیون زیبا برای دفتر کاری و اداری پروژه های متنوع است. برای برخورداری از خدمات و کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تماس ۸۸۹۳۹۲۵۸ ۰۲۱ ارتباط برقرار نمایید.

جمع بندی

نکات و ایده های کاربردی زیادی در رابطه به دکوراسیون و دیزاین دفاتر کاری وجود دارد اما با چند متد و تکنیک ویژه تبدیل دفتر کاری کوچک به فضایی شیک، لاکچری و جادار راحت، سریع و مطلوب خواهد بود. بررسی این چند ایده برای دکوراسیون دفتر کاری نقلی نشان می دهد که با هزینه کم و از طریق پارتیشن اداری علاوه بر نظم و چیدمان بهتر در محل کار، راحتی، آسایش، زیبایی و تجمل کافی نیز در فضاهای مختلف کاری فراهم خواهد شد. همچنین به کمک پارس پارتیشن رسیدن به اهداف دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک و تبدیل این محیط ها به جایی دنج و برخوردار از فضای آزاد کافی محقق خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *