درب فریم لس شیشه‌ ای مدرن‌ترین شکل درب‌های فریم لس در معماری به شمار می‌رود. این درب‌ها از کیفیت و شفافیت عالی برخوردار بوده و به همین دلیل از محبوبیت بالایی به ویژه در سبک معماری و دکوراسیون مدرن و مینیمال برخوردار هستند.

به گزارش اخبار ساختمان، درب فریم لس شیشه‌ ای مدرن‌ترین شکل درب‌های فریم لس در معماری به شمار می‌رود. این درب‌ها از کیفیت و شفافیت عالی برخوردار بوده و به همین دلیل از محبوبیت بالایی به ویژه در سبک معماری و دکوراسیون مدرن و مینیمال برخوردار هستند. برای خرید درب فریم لس شیشه‌ای آگاهی داشتن از ماهیت، ویژگی‌ها و مزایای این مدل درب‌ها و همچنین نکات مهمی که پیرامون نصب آن‌ها وجود دارد می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در ادامه به راهنمای جامع خرید انواع درب‌های فریم لس شیشه‌ای می‌پردازیم. همراه ما باشید.

درب فریم لس شیشه ای

تفاوت درب فریم لس شیشه‌ای با سایر مدل‌ها

درب‌های فریم لس چند سال است که مورد توجه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. منظور از فریم لس، بدون چهارچوب یا مخفی بودن چارچوب این درب‌ها است. اصولا درب‌های فریم لس را می‌توان از متریال‌های مختلفی تهیه کرد؛ اما بدون شک درب شیشه‌ای فریم لس محبوب‌ترین نوع این درب‌های مدرن به شمار می‌رود.

درب‌های فریم لس شیشه‌ای متناسب با خواسته کارفرما به دو شکل توکار و روکار طراحی می‌شوند و دارای ریل‌هایی ظریف و در سایز کوچک هستند. این شکل طراحی باعث می‌شود که درب فریم لس با اشغال کمترین فضا بیشترین کارایی را داشته باشد. درب‌های فریم لس شیشه‌ای بهترین گزینه برای جداسازی فضاهای داخلی ساختمان به شمار می‌روند، ضمن این که به دلیل استفاده از شیشه سکوریت با ضخامت مناسب از ایمنی کافی برخوردار بوده و بهترین انتخاب برای فضاهای باغی، حیاط و گلخانه و… نیز به شمار می‌روند.

ویژگی‌های درب فریم لس شیشه‌ای

درب‌های فریم لس شیشه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند که باعث می‌شود بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی داشته باشد. مهمترین ویژگی‌هایی که برای درب فریم لس از نوع شیشه‌ای می‌توان در نظر گرفت عبارتند از:

مقاوم و ضد ضربه

شاید وقتی اسم شیشه را می‌شنوید تصور کنید که این درب‌ها آسیب‌پذیر هستند. اما در ساخت درب فریم لس شیشه‌ای از شیشه‌های سکوریت با ضخامت حدودی ۱۰ میلی متر استفاده می‌شود که همین امر باعث ایجاد استحکام و مقاومت کافی در درب‌های فریم لس شیشه‌ای می‌شود. به طوری که در برابر عواملی چون فشار، ضربه و تکان‌های محکم کاملا مقاوم بوده و به راحتی نمی‌شکند.

تنوع در طرح

درب فریم لس شیشه‌ای را می‌توان هم با شیشه‌های شفاف سکوریت ساخت و هم از شیشه‌های ساتینا و یا رنگی و طرح دار در ساخت آن‌ها استفاده کرد. به این ترتیب می‌توان درب فریم لس را متناسب با فضای نصب و کاربردی که برای آن در نظر گرفته شده است شخصی‌سازی کرد.

مناسب برای انواع فضا

درب‌های فریم لس شیشه‌ای با توجه به مکانیزم کارایی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک و بزرگ به شمار می‌روند. ضمن این که زیبایی و ویژگی مینیمال بودن آن‌ها را به یک گزینه عالی برای دکوراسیون داخلی یا استفاده به عنوان درب اصلی در فضای بیرونی تبدیل می‌کند. درب فریم لس شیشه‌ای را می‌توان به عنوان درب اصلی ورودی یا جداکننده فضاهای مختلف در داخل و بیرون ساختمان مورد استفاده قرار داد

درب فریم لس شیشه ای

طراحی متناسب با فضا

درب‌های فریم لس شیشه‌ای را می‌توان متناسب با فضای مورد نظر طراحی کرد. می‌توان از چهارچوب‌های آلومینیومی با رنگ‌های مختلف برای درب‌های روکار استفاده کرد که امکان استفاده از این درب‌ها را در دکوراسیون با تم‌های رنگی متفاوت امکان‌پذیر می‌سازد.

طول عمر بالا

در مقایسه با سایر درب‌های معمولی، درب شیشه‌ای فریم لس از طول عمر بالایی برخودار است. کیفیت بالای شیشه‌های سکوریت استفاده شده در ساخت این درب‌ها آن‌ها را به یک گزینه عالی در ساختمان‌سازی مدرن تبدیل می‌کند.

زیبایی بصری

درب‌های شیشه‌ای فریم لس به صورت توکار دارای ریل‌های مخفی و ظریفی است که باعث می‌شود زیبایی بصری چشم نوازی داشته باشند و بهترین گزینه برای سبک معماری مدرن و مینیمال باشند.

ایجاد وسعت دید زیاد

شیشه‌ای بودن درب‌های فریم لس باعث می‌شود که وسعت دید کاربران افزایش پیدا کند. استفاده از درب شیشه‌ای فریم لس به ویژه در فضاهای کوچک می‌تواند بیشترین وسعت دید را برای بیننده به همراه داشته باشد. به ویژه استفاده از این درب‌ها در حیاط یا باغ می‌تواند چشم‌انداز زیبایی ایجاد کند.

قیمت درب شیشه‌ای فریم لس

همانند سایر درب ها، قیمت درب شیشه‌ای فریم لس به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نگاه کلی باید بگوییم که درب‌های شیشه‌ای فریم لس نسبت به سایر درب‌ها قیمت بالاتری دارند. با این حال عواملی چون نوع پروژه، نوع کاربری درب، کیفیت ساخت، نوع و جنس شیشه، ابعاد درب، هزینه حمل و نقل، شرایط و هزینه نصب، نوع چهارچوب از جمله مواردی است که بر قیمت درب فریم لس شیشه‌ای تأثیرگذار است.

شرایط نصب درب شیشه‌ای فریم لس

درب‌های شیشه‌ای فریم لس به صورت توکار و روکار نصب می‌شوند. در هر صورت شرایط نصب استاندارد می‌تواند مکانیزم کارایی و طول عمر بالای این درب‌ها را در پی داشته باشد. به همین دلیل توصیه کارشناسان این است که برای نصب و راه اندازی درب‌های شیشه‌ای فریم لس حتما از نیروی کار متخصص و دارای تجربه کافی در این زمینه استفاده شود.

به نظر می‌رسد انتخاب نوع نصب (توکار یا روکار) نیز باید با توجه به کاربرد درب‌های فریم لس شیشه‌ای و مکان نصب آن‌ها صورت گیرد و نباید صرفا با نگاه زیبایی شناسانه در مورد این موضوع تصمیم گیری کرد.

درب فریم لس شیشه ای

خرید درب فریم لس شیشه‌ای

انتخاب و خرید درب فریم لس شیشه‌ای باید با توجه به نیاز کاربر صورت گیرد. انتخاب نوع شیشه، ضخامت آن، انتخاب چهارچوب، نوع نصب (توکار یا روکار) و سایر عوامل باید در زمان خرید این مدل درب‌ها در نظر گرفته شود.

در حال حاضر برندهای بسیاری در زمینه تولید درب‌های شیشه‌ای فریم لس فعالیت می‌کنند. انتخاب یک محصول با کیفیت دارای خدمات جانبی از جمله شرایط ایمن حمل و نقل و شرایط استاندارد نصب می‌تواند از جمله مهمترین نکات در خرید درب‌های فریم لس شیشه‌ای به شمار رود.

کیفیت درب‌های شیشه‌ای فریم لس اصلی‌ترین نکته در طول عمر آن‌ها به شمار می‌رود به همین دلیل توصیه می‌کنیم در زمان خرید درب فریم لس شیشه‌ای حتما سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید.

جمع‌بندی

درب فریم لس شیشه‌ای یکی از محبوب‌ترین انواع درب‌ها در معماری سبک مدرن به شمار می‌رود. زیبایی‌های ظاهری، کارایی، طول عمر بالا، ظرافت و ایجاد وسعت دید برای کاربران از جمله مهمترین مزایای این درب‌ها به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید درب فریم لس شیشه‌ای از طریق آدرس اینترنتی frameless-door.com و یا از طریق ارتباط تلفنی با واحد فروش ما اقدام فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *