مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع ۲۳۰ مورد تعرض به ۷۸ هکتار اراضی دولتی توسط یگان حفاظت سازمان در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان با اشاره به اینکه در خرداد ماه امسال از ۲۳۰ مورد تعرض به اراضی دولتی همه آنها رفع فوری شده‌ است، گفت: این موارد شامل بیش از ۷۸ هکتار زمین دولتی بوده که با تلاش همکاران ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان ها به صورت فوری رفع تعرض شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: بیشترین وقوع تعرضات به اراضی دولتی در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و فارس گزارش شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تقدیر از عملکرد نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان های کشور، اظهار کرد: در بحث اجرای احکام هم ۳۵ مورد حکم قطعی در استان ها اجرا شده که بر این اساس بیش از ۹۳ هکتار زمین دولتی از دست زمین خواران آزاد شده است.
مالکی با بیان اینکه عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مبتنی بر اقدامات پیشگیرانه و شبانه روزی در کشور است، اعلام کرد: در خرداد ماه امسال در استان های قزوین، کرمانشاه، گلستان و مازندران هیچ تعرضی به اراضی دولتی گزارش نشده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *