شیرآلات کی دبلیو سی به چهار دسته اصلی شیرآلات حمام، شیرآلات توالت، شیرآلات اشپزخانه و شیرآلات حمام تقسیم میشوند؛ که هر دسته از شیرآلات شامل شیرآلات توکار، شیرآلات هوشمند و شیرآلات رنگی میشود.

به گزارش اخبار ساختمان، شیرآلات کی دبلیو سی (KWC) یکی از برندهای پیشرو و معتبر در صنعت شیرآلات است که با بیش از چند دهه تجربه، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی به دست آورد. این برند سوئیسی با تمرکز بر طراحی‌های مدرن و کاربرپسند، محصولاتی را ارائه می‌دهد که نه تنها عملکرد عالی دارند، بلکه به زیبایی فضای شما نیز می‌افزایند.

شیرآلات کی دبلیو سی به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، دارای طول عمر بالا و دوام فوق‌العاده‌ای هستند. این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مصرف آب را به حداقل می‌رسانند و در عین حال تجربه‌ای راحت از استفاده را فراهم می‌کنند.

این برند تنوع گسترده ای درمحصولات دارد و تنها شیرآلات تولید نمیکند، همچنین فلاش تانک توکار کی دبلیو سی، کلید فلاش تانک کی دبلیو سی، علم دوش و آینه هوشمند کی دبلیو سی نیز از محصولات این برند هستند.

انواع شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات کی دبلیو سی به چهار دسته اصلی شیرآلات حمام،شیرآلات توالت، شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات روشویی تقسیم میشوند؛ که هر دسته از شیرآلات شامل شیرآلات اهرمی، شیرآلات توکار، شیرآلات هوشمند و شیرآلات رنگی میشود.

شیرآلات حمام کی دبلیو سی

شیرآلات حمام کی دبلیو سی در طیف گسترده ای از مدل ها و رنگ ها تولید میشوند که با هر سلیقه و چیدمان هر منزل هماهنگ میشوند؛ که در دو حالت توکار و روکار تولید میشوند.

اکثر مدل های توکار شیرآلات حمام کی دبلیو سی شامل شیر حمام توکار، دستگیره و سردوش سقفی و دستی و دایورتور چرخشی (انتقال دهنده خروجی آب به دوش سقفی و دستی) میشوند؛ اما شیرآلات حمام روکار، شامل آیتم دیگری نیستند.

علم یونیکا کی دبلیو سی انتخاب عالی ای برای اتصال به شیرآلات حمام کی دبلیو سی میباشد.

شیرآلات آشپزخانه کی دبلیو سی

شیرآلات آشپزخانه یا همان شیرآلات ظرفشویی مهم ترین شیرآلات منزل هستند. برند کی دبلیو سی، شیرآلات آشپزخانه را در انواع مختلفی به بازار عرضه میکند. این شیرآلات شامل شیرآلات ساده، شیرآلات آشپزخانه شاوری، شیرآلات آشپزخانه دو منظوره، شیرآلات آشپزخانه رنگی و شیرآلات بویلر دار هستند.

شیرآلات ظرفشویی شاوری یا همان شلنگ دار همانطور که از نامشان پیداست دارای یک شلنگ بلند هستند؛ وبه گونه ای طراحی شده اند که خروجی شیر آب میتواند از علم شیر جدا شده و با قابلیت چرخش 360 درجه، به کاربران این امکان را میدهد که آب را به تمام نقاط سینک هدایت کنند.

شیرآلات ظرفشویی دومنظوره، دارای دو خروجی برای آب میباشند که با دو اهرم جداگانه کنترل میشوند. اولین خروجی این نوع شیرآلات برای آب شهری و خروجی دیگر برای آب تصفیه شده میباشد.

شیرآلات ظرفشویی بویلر دار همانطورکه از نامشان پیداست دارای یک بویلر یک و نیم لیتری هستند که سیستم عملکردی بویلر این محصول توانایی به جوش آوردن آب را دارد و در تمامی ساعات آب جوش آماده استفاده است.

شیرآلات اشپزخانه کی دبلیو سی علاوه بر رنگ های کروم و سفید و مشکی، در رنگ های فانتزی مانند آبی، زرد، رزگلد و.. نیز تولید میشوند. شما میتوانید شیر ظرفشویی رنگی متناسب با دکوراسیون خاص خود را داشته باشید.

شیرآلات آشپزخانه کی دبلیو سی

شیرآلات توالت کی دبلیو سی

شیرآلات توالت یا به اصطلاح شیرآلات دستشویی، از جمله اجزای حیاتی در هر خانه و محیط بهداشتی هستند که نقش مهمی در مدیریت آب و بهینه‌ سازی مصرف آن ایفا می‌کنند. شیرآلات توالت کی دبلیو سی نیز در دو حالت توکار و روکار در بازار موجود هستند. شیرآلات توکار، به صورتی طراحی شده که اتصالات آن درون دیوار قرار میگیرد و فقط اهرم قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که شیرآلات توالت توکار معمولا همراه شلنگ و آبفشان میباشند و نیازی به خرید جداگانه شلنگ دستشویی نیست.

شیر دستشویی کی دبلیو سی

شیرآلات روشویی کی دبلیو سی

شیرآلات روشویی کی دبلیو سی در سه مدل توکار، روکار و هوشمند (چشمی) تولید میشوند.

شیرآلات روشویی توکار کی دبلیو سی دو نوع هستند؛ یک تکه و دوتکه. در مدل یک تکه، اهرم شیر و خروجی آب روی یک صفحه قرار دارند؛ و در مدل دو تکه اهرم شیر روی یک صفحه جداگانه و خروجی آب نیز روی یک صفحه جداگانه طراحی شده است.

شیرآلات روشویی هوشمند کی دبلیو سی که به نام های شیر روشویی الکترونیک و شیر روشویی چشمی هم شناخته میشوند، از باکیفیت ترین و کاربردی ترین شیرآلات هستند.

این نوع شیرآلات به دلیل طراحی منحصر به فردشان برای مکان های عمومی مانند پاساژها و هتل ها و… انتخاب بسیار کاربردی ای هستند. زیرا شیرآلات چشمی بدون لمس دست کار میکنند و این ویژگی به بهداشت محیط و شیرآلات کمک میکند. همچنین از آنجا که این شیرآلات هم با برق و هم با باطری کار میکنند، در همه اماکن قابل استفاده هستند.

شیر روشویی توکار کی دبلیو سی

خرید شیرآلات کی دبلیو سی

تمامی شیرآلاتی که در بالا نام برده شد و همچنین بقیه محصولات کی دبلی وسی مانند فلاش تانک توکارف کلید فلاش تانک توکار، علم دوش و شیر مرکزی را میتوانید از کی دبلیو سی مارکت، با گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش، تهیه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *