مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از فرصت کمتر از سه ماهه دریافت سند برای ساکنان هفت محله استان که متصرف زمین های دولتی هستند خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به برنامه دولت و فعال شدن ظرفیت بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: ساکنان متصرف زمین های دولتی در ۷۰ محله سکونتگاهی مصوب پس از ثبت نام در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility.udre.ir می بایست با به همراه داشتن مدارک ملکی و هویتی و قبض آب و برق در تهران به حوزه واگذاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و در شهرستان ها به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: صدور سند برای زمین هایی ممکن است که قبل از فروردین سال ۱۳۹۴ ساخت و ساز در آنها انجام شده است.
جنتی این موضوع را در راستای امکان صدور پروانه و پایان کار نوسازی و بهسازی محلات هدف سکونتگاهی با هدف افزایش استحکام بناهای تازه تاسیس شده، ایجاد حس تعلق و در نهایت افزایش کیفیت زندگی ساکنان محلات عنوان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
بدون دیدگاه