امروزه درب‌های بسیار متنوعی برای بخش‌های مختلف یک ساختمان تولید و عرضه می‌شوند. درب ضد سرقت، درب ورودی ساختمان، درب اتاقی یا درب داخلی و… برخی از این انواع هستند. درب اتاقی یا درب داخلی محصولی است.

به گزارش اخبار ساختمان، امروزه درب‌های بسیار متنوعی برای بخش‌های مختلف یک ساختمان تولید و عرضه می‌شوند. درب ضد سرقت، درب ورودی ساختمان، درب اتاقی یا درب داخلی و… برخی از این انواع هستند. درب اتاقی یا درب داخلی محصولی است که فقط برای استفاده در محیط داخلی ساختمان مناسب است. این محصول مانند نوع ضد سرقت دارای قفل‌های خاص و استراکچری قدرتمند نیست بلکه درب ساده‌ای است که صرفاً برای زیباسازی محیط و جداسازی بخش‌های داخلی ساختمان به کار می‌رود. این نوع درب دارای انواع مختلفی است و برای کاربردهای مختلفی طراحی و تولید می‌شود. مجموعه دژ توضیحاتی را در مورد این محصول و انواع آن به شما دوستان گرامی ارائه خواهد داد.

درب داخلی یکی از انواع پر فروش درب است که آن را با نام درب داخلی می‌شناسند. این محصول از جنس‌های بسیار متنوعی مانند چوب، ABS، MDF، PVC، پلی‌وود و… تولید می‌شود. از درب داخلی برای جداسازی اتاق‌های مختلف یک ساختمان استفاده می‌شود. این محصول می‌تواند معمولی، ضد آب، آکوستیک و… باشد. برخی از این محصولات در رنگ‌های مختلفی نیز ساخته می‌شوند. این شما هستید که با توجه به نیاز خودتان از این درب، نوع مورد نظرتان را سفارش می‌دهید.

درب داخلی نقش موثری در زیباسازی دکوراسیون داخلی و تنظیم نور و روشنایی اتاق‌ها ایفا می‌کند. در ادامه مروری بر مهم‌ترین انواع درب داخلی خواهیم داشت. این محصول با جنس چوب، هم دارای استحکام بیشتری است و هم وزن آن سنگین‌تر از انواع دیگر خواهد بود. اگر شما علاقمند به تهیه درب داخلی در رنگ‌های متنوع هستید، باید به سراغ محصولاتی با روکش‌های مصنوعی مانند PVC بروید.

درب اتاق خواب مدرن

درب اتاق خواب مدرن محصولی است که در ساختمان‌های مسکونی کاربرد دارد. این محصول دارای طراحی ظاهری مدرن است یعنی طرحی ساده و شیک دارد. ممکن است که روی این محصول اشکال مکعبی و یا زاویه‌دار نیز مشاهده شود. معمولاً از درب اتاق خواب مدرن در خانه‌های مینیمال که دارای دکوراسیون داخلی مدرنی هستند، استفاده می‌شود.

درب داخلی

درب اتاق خواب کلاسیک

درب اتاق خواب کلاسیک نیز نوعی درب داخلی برای ساختمان‌های مسکونی محسوب می‌شود که ظاهری کلاسیک دارد. معمولاً این درب دارای طرح شلوغی است و روی آن نقش‌های برجسته با منحنی‌های زیاد مشاهده می‌شود. جنس درب اتاق خواب کلاسیک مانند نوع مدرن می‌تواند از ABS، HDF، ملامینه، MDF و چوب باشد. استفاده از این محصول در خانه‌هایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک توصیه می‌شود.

درب اتاق خواب سفید

یکی از محبوب‌ترین انواع درب داخلی، درب اتاق خواب سفید است که از جنس ام دی اف MDF ساخته می‌شود. این محصول بسیار شیک است و زیبایی خاصی به محیط می‌دهد. اگر در دکوراسیون محیط داخلی ساختمان یا اتاق خواب شما از رنگ‌های روشنی مانند سفید استفاده شده است، می‌توانید از درب اتاق خواب سفید بهره برید تا هماهنگی رنگی زیبایی در خانه شما به وجود بیاید.

درب ریلی اتاق خواب

نحوه باز و بسته شدن این درب با درب‌هایی لولایی متفاوت است زیرا درب ریلی اتاق خواب روی یک ریل حرکت می‌کند و با حرکت به چپ و راست، باز و بسته می‌شود. این نوع درب داخلی بسیار خاص است و ظاهری زیبا دارد اما معمولاً دلیل استفاده از آن کافی نبودن فضا برای باز شدن درب لولایی است. یعنی در محیط‌هایی که فضای کافی برای باز شدن درب لولایی وجود ندارد، از این محصول استفاده می‌شود.

درب ضد آب

درب ضد آب یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین انواع درب داخلی ساختمان است. این محصول معمولاً در مکان‌های مرطوبی مانند سرویس بهداشتی، حمام، استخر و… نصب می‌شود. جنس و متریال درب ضد آب به صورتی است که رطوبت، آب و بخار آب به آن آسیبی نمی‌رساند. این درب عمر طولانی و دوام بالایی دارد. درب ضد آب به راحتی تعمیر می‌شود و قیمت آن معمولاً مناسب است. این محصول را با جنس‌های ABS، GRP، PVC و پلی‌وود تولید می‌کنند. این درب داخلی با ظاهری ساده، یراق آلات ضد آب و قابلیت شستشو ساخته می‌شود.

درب استیل پلاست

در بسیاری از اماکن پرتردد مانند مراکز درمانی، مراکز آموزشی، انبارها، موتورخانه‌ها و… از درب داخلی استیل پلاست استفاده می‌شود. درب استیل پلاست بسیار مستحکم است و در برابر شرایط محیطی مختلف نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. این محصول از ورق گالوانیزه تولید می‌شود. فوم پلی یورتان داخل درب استیل پلاست قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود که این درب عایق خوبی برای صدا و حرارت باشد. این محصول به صورت یک لنگه و دو لنگه تولید می‌شود.

درب داخلی

درب آکوستیک

اگر شما با فضای استودیو آشنا باشید، حتماً می‌دانید که درب آکوستیک چیست و چه کاربردی دارد. این محصول یکی از انواع درب داخلی محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های خاصی است. این درب جنسی خاص دارد که از ورود و خروج صدا به محیط داخلی جلوگیری می‌کند. معمولاً درب آکوستیک دارای لایه‌هایی مانند پشم سنگ، کلاف چوبی، رویه کوبی و… است. این محصول در استودیوی ضبط صدا، اتاق‌های شرکت‌ها، اتاق کنفرانس، سالن‌ کنسرت، گالری‌، سالن‌ تئاتر، کتابخانه، اداره‌ها، دفاتر و… به کار می‌رود.

درب فریم لس

درب فریم لس یکی از زیباترین انواع درب‌های داخلی است که برای آن چهارچوب به صورت توکار و مخفی کار گذاشته می‌شود. این محصول هم به صورت تک لنگه و هم به صورت دو لنگه ساخته می‌شود. درب فریم لس با جنس‌های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، پلی‌وود و… تولید خواهد شد. این محصول در رنگ‌های مختلفی قابل تهیه است و می‌تواند دقیقاً هم‌رنگ با دیوار شما باشد تا دکوراسیون داخلی شما بسیار خاص و زیبا شود.

خرید درب داخلی از شرکت دژ

دژ درب مجموعه‌ای معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع درب‌های ساختمان از جمله درب داخلی است. شرکت دژ انواع مختلف درب‌های اتاقی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما دوستان گرامی ارائه می‌دهد. شما علاوه بر اینکه می‌توانید درب‌های آماده نصب را از این مجموعه تهیه نمایید، امکان سفارش‌سازی محصول مورد نظر خود را با ابعاد، طرح، جنس و …دلخواه خود خواهید داشت. کافی است با کارشناسان دژ درب تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد سفارش‌سازی انواع درب اتاقی، درب ضد سرقت و… کسب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *