فصل جابجایی مستاجران رو به اتمام است اما هنوز هم بازار اجاره روزهای گرمی را پشت سر می گذارد بنابراین در این مطلب به بررسی قیمت اجاره و رهن مسکن در محله دهکده المپیک تهران خواهیم پرداخت.

به گزارش اخبار ساختمان، دهکده المپیک محله ای واقع در غرب تهران است که در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار دارد. در ادامه وضعیت قیمت اجاره مسکن در این محله خوش آب و هوا را بررسی خواهیم کرد.
با داشتن ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۲ میلیون تومان می توان آپارتمانی ۶۵ متری در دهکده المپیک اجاره کرد. این آپارتمان یک خوابه است و ۱۸ سال از ساخت آن می گذرد.
اگر ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید، می توانید آپارتمانی دو خوابه با متراژ ۷۵ متر در دهکده المپیک اجاره کنید. این آپارتمان ساخت سال ۱۳۸۵ است و برای سکونت در آن باید ماهیانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت کرد.
ودیعه لازم برای اجاره سوییتی ۴۰ متری در دهکده المپیک (بدون اتاق خواب) ۱۰۰ میلیون تومان است. این سوییت ۲۳ ساله است و کرایه ماهیانه آن هفت میلیون تومان عنوان شده است.
در جدیدترین آگهی های مسکن، واحدی ۷۵ متری (روبه‌روی دانشگاه علامه طباطبایی) که بیش از ۳۳ سال سن دارد، با ودیعه ۳۵۰ میلیون تومان و پرداخت ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می شود.
قیمت اجاره واحدهای دیگر در جدول زیر ذکر شده است؛

اجاره بهای واحدهای مسکونی در محله دهکده المپیک
متراژ مشخصات ودیعه اجاره بها
170 سال ساخت 1403 – سه خوابه یک میلیارد و 400 میلیون تومان 0
85 سال ساخت 1388 – دو خوابه 250 میلیون تومان 18 میلیون تومان
95 سال ساخت 1393 – دو خوابه 300 میلیون تومان 10 میلیون تومان
115 سال ساخت 1402 – دو خوابه 500 میلیون تومان 24 میلیون تومان
126 سال ساخت 1403 – دو خوابه 650 میلیون تومان 28 میلیون تومان
75 سال ساخت قبل از 1370 – دو خوابه 500 میلیون تومان 100 هزار تومان
72 سال ساخت 1385 – دو خوابه 770 میلیون تومان 0

توجه داشته باشید این ارقام بر اساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.
اقتصاد آنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *