مدیر برگزاری نمایشگاه مجازی آسانسور، پله‌ برقی و صنایع وابسته گفت: با توجه به گفتگوهایی که با انجمن تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی انجام شد، تصمیم بر آن شد تا در دومین روز نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی(۱۹ تیرماه) نسبت به افتتاح و بهره برداری از نمایشگاه مجازی آسانسور و پله برقی(VLiftex) اقدام شود.

فرشاد رهنما مدیر برگزاری نمایشگاه مجازی آسانسور، پله‌ برقی و صنایع وابسته در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: با توجه به گفتگوهایی که با انجمن تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی انجام شد، تصمیم بر آن شد تا در دومین روز نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی(۱۹ تیرماه) نسبت به افتتاح و بهره برداری از نمایشگاه مجازی آسانسور و پله برقی(VLiftex) اقدام شود.
وی ادامه داد: از اهداف راه اندازی این نمایشگاه مجازی این است تا توانمندی های این صنعت بیشتر نمایش داده شود و همچنین اطلاعات و نوآوری های موجود در این صنعت به صورت منظم در دسترس عموم قرار بگیرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه دائمی هست، ادامه داد: این نمایشگاه فردا (۱۹ تیرماه) همزمان با دومین روز نمایشگاه آسانسور و پله برقی آغاز به کار خواهد کرد و در ایام نمایشگاه نیز تخفیفاتی را برای علاقه مندان در نظر گرفته ایم، این نمایشگاه به صورت دائمی خواهد بود و همه دوست داران این صنعت می توانند از این پلتفرم هوشمند بهره ببرند.

نمایشگاه مجازی آسانسور و پله برقی
رهنما در ادامه گفت: اطلاعات موجود در این پلتفرم مختص صنعت آسانسور است و از نظر گرافیکی و فضای سه بعدی که موردنیاز است به نحوی طراحی شده است تا تمام اطلاعات موردنیاز برای بازدیدکنندگان و تولیدکنندگان در دسترس قرار بگیرد.
وی همچنین گفت: نکته مهم این است که استفاده از این پلتفرم برای بازدیدکنندگان رایگان است و می توانند با مراجعه به آدرس www.vliftex.com از جزئیات این سایت استفاده کنند.
مدیر برگزاری نمایشگاه مجازی آسانسور، پله‌ برقی و صنایع وابسته درباره نحوه دسترسی بازدیدکنندگان به این پلتفرم گفت: این وب‌سایت در دسترس همه قرار دارد و استفاده از این پلتفرم نیازمند دسترسی و یا ابزار خاص ندارد و به صورت عمومی بر روی تمامی پلتفرم های تحت وب قابل استفاده است و نیازی به نصب و یا دانلود برنامه خاصی ندارد و صرفا با یک عضویت ساده می‌توانند از این نمایشگاه بهره مند شوند.
فرشاد رهنما در پاسخ به پرسش خبرنگار اخبار ساختمان درباره اینکه آیا این نمایشگاه مختص تولیدکنندگان است یا سایر فعالان این صنعت و واردکنندگان قطعات هم می توانند از آن استفاده کنند؟ گفت: طبیعتا این نمایشگاه نیاز به یک کلونی از تمامی فعالان این صنعت اعم از تولیدکنندگان، شرکت های بیمه، شرکت های تجاری و بازرگانی، شرکت های نصب و راه اندازی و… دارد چراکه این پلتفرم برای تمامی سطوح تجاری در این صنعت طراحی شده است.
وی ادامه داد: تمامی شرکت های خدماتی و فعال در این صنعت می توانند از اطلاعات موجود در این نمایشگاه برای گسترش حوزه فعالیت خود استفاده کنند چراکه این پلتفرم یک بنگاه اقتصادی مجازی است که هم می توانند اطلاعات دریافت کنند و هم اطلاعات خود را در این پلتفرم قرار دهند.
رهنما در پایان گفت: ما سعی کرده ایم تمام قابلیت های یک نمایشگاه واقعی را به صورت مجازی در این پلتفرم هوشمند اجرا کنیم تا بتوانیم بین تمام افراد و غرفه های موجود در نمایشگاه مجازی ارتباط ایجاد کنیم و با شبیه سازی نمایشگاه حقیقی در این نمایشگاه مجازی برای استفاده کنندگان از این وب سایت جذابیت ایجاد کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *