هزینه اجاره نشینی در محله های مختلف، متفات است و با توجه به امکانات مختلف می تواند هزینه های متفاوتی برای اجاره نشینان داشته باشد، ما در این مطلب به بررسی قیمت اجاره و رهن مسکن در محله بهجت آباد تهران خواهیم پرداخت.

به گزارش اخبار ساختمان، در جدیدترین آگهی های مسکن، واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری با سن بنای ۱۰ سال در محله بهجت آباد تهران (واقع در منطقه ۶) با ودیعه‌ ۵۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است. کرایه ماهیانه این واحد ۱۰ میلیون تومان ذکر شده است.
واحد آپارتمانی ۲۳ ساله با متراژ ۹۰ متر در حوالی بهجت آباد با ودیعه ۲۰۰ میلیون توما اجاره داده می شود. همچنین، برای سکونت در این خانه باید ماهانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت کرد.
آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۲۰ متر و سه اتاق خواب در محله بهجت آباد با ودیعه ۳۵۰ میلیون تومان به اجاره گذاشته شده است. این خانه ۱۰ سال سن دارد و برای اجاره آن باید ماهیانه ۳۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای رهن کامل واحدی سه خوابه با متراژ ۱۱۰ متر در بهجت آباد که ۱۶ سال از ساخت آن می گذرد به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز است.
یک واحد ۸۰ متری ساخت سال ۱۳۹۷ با دو اتاق خواب در محدوده بهجت آباد (خیابان مطهری) به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان اجاره داده می شود. برای سکونت در این خانه همچنین باید ماهانه ۲۵ میلیون تومان پرداخت کرد.
ودیعه لازم برای اجاره آپارتمانی ۵۲ متری با یک اتاق خواب در بهجت آباد، ۲۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال ۱۳۹۰ است و برای اجاره آن باید ماهانه ۲۴ میلیون بپردازید.
قیمت اجاره واحدهای دیگر در جدول زیر ذکر شده است؛

اجاره بهای واحدهای مسکونی در محله بهجت آباد – شهریور 1403
متراژ مشخصات رهن اجاره بها
130 سال ساخت 1387 – سه خوابه 400 میلیون تومان 25 میلیون تومان
115 سال ساخت 1377 – سه خوابه 300 میلیون تومان 25 میلیون تومان
95 سال ساخت 1401 – دو خوابه 200 میلیون تومان 27 میلیون تومان
95 سال ساخت 1378 – دو خوابه 300 میلیون تومان 23 میلیون تومان
50 سال ساخت قبل از 1370 – یک خوابه 500 میلیون تومان پنج میلیون تومان
58 سال ساخت 1387 – یک خوابه یک میلیارد تومان 0
77 سال ساخت 1384 – یک خوابه 800 میلیون تومان 0

توجه داشته باشید این ارقام بر اساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.
اقتصاد آنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *