رونمایی «الوند» از شش محصول جدید در نمایشگاه بینالمللی کاشی و سرامیک/ هدفگذاری تکمیل سبد کالایی
شرکت کاشی الوند با رونمایی از ۶ محصول جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی، موفق به نمایش ۲۰۰ طرح از ۲ هزار طرح و رنگ جدید خود در این رویداد شد. به گزارش اخبار ساختمان، محمدامین کرمی نیا قائممقام مدیرعامل و معاون فروش و صادرات شرکت الوند با اعلام این خبر و اشاره به اینکه یکی از بزرگترین مزیتهای شرکت الوند، سبد کامل و متنوع محصولات است، افزود: شرکت کاشی الوند در این نمایشگاه برای اولینبار از محصولات استخری خود رونمایی کرد و محصولات پارکتی و پارکینگی با ضخامت ۱۴ میلیمتر بهعنوان محصول جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک معرفی شد.
نقطه قوت شرکت در نمایشگاه
وی با بیان اینکه، مهمترین نقطه قوت شرکت کاشی الوند در نمایشگاه سال جاری تنوع محصولات و گسترش سبد کالایی است، عنوان کرد: این نمایشگاه باعث شد محصولات جدید الوند بهخوبی به مصرفکنندگان و فعالان صنعت ساختمان معرفی شده و قابلیت رقابت با محصولات ایتالیایی و اسپانیایی بهوضوح در این تولیدات مشاهده گردد.
قائممقام مدیرعامل شرکت الوند تأکید کرد: این محصولات پیشتر در خطوط تولید شرکت کاش.. ... ادامه مطلب